- Wat is het probleem?Video toevoegen lukt niet
Graag zouden we binnen het forum een video die bijvoorbeeld staat op je iPad rechtstreeks op het forum willen zetten.
Dat lukt niet
Ik heb de extensie .mov al toegevoegd, desondanks wordt de .MOV extensie niet geaccepteerd.
Is er een oplossing hier voor?
Video toevoegen lukt niet
Video toevoegen lukt niet
Rob Zeijen, Valkenswaard
Re: Video toevoegen lukt niet
.MOV is wat anders dan .mov.
Verder raad ik aan om video's op YouTube of Vimeo te plaatsen, en daarheen te linken.
Verder raad ik aan om video's op YouTube of Vimeo te plaatsen, en daarheen te linken.
Ik heb .MOV geprobeerd en .mov
Met beide lukt het niet.
Een link naar YouTube lukt natuurlijk wel. Maar het zou makkelijk zijn om rechtstreeks vanuit de videobibliotheek van bv iPad een video toe te voegen aan een forum bericht.
Begrijp ik het goed dat dat niet gaat?
Met beide lukt het niet.
Een link naar YouTube lukt natuurlijk wel. Maar het zou makkelijk zijn om rechtstreeks vanuit de videobibliotheek van bv iPad een video toe te voegen aan een forum bericht.
Begrijp ik het goed dat dat niet gaat?
Rob Zeijen, Valkenswaard
Heb je de extensiegroep ook geactiveerd?
Beheerderspaneel -> Berichten -> Beheer extensiegroepen bijlages -> Downloadbare bestanden -> tandwieltje
Beheerderspaneel -> Berichten -> Beheer extensiegroepen bijlages -> Downloadbare bestanden -> tandwieltje
Ik heb de .mov toegevoegd aan de downloadbare bestanden.
Moet ik nog iets met ‘tandwieltje’?
Moet ik nog iets met ‘tandwieltje’?
Rob Zeijen, Valkenswaard
Via het tandwieltje kun je instellen of c.q. waar dat type bijlagen gebruikt kan worden.