Aarghh
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Aarghh
Hoe moet ik nu op forum,
Ik heb op admin die configum per ongeluk fout adres
toe hij opeens doet niet meer pakken server :S:S
ik heb op mijn webserver en ook phpmyadmin heb gekeken
er kan niet zien om adres veranderen :S:S weten jullie hoe kon ik verder doen??
MaZzel Twog86
Ik heb op admin die configum per ongeluk fout adres
toe hij opeens doet niet meer pakken server :S:S
ik heb op mijn webserver en ook phpmyadmin heb gekeken
er kan niet zien om adres veranderen :S:S weten jullie hoe kon ik verder doen??
MaZzel Twog86
-
- Contacteer:
- desert spider
Ik heb nog vreemd vandaar!!,
Login zit het geheel probleem
als die je login gaat er error pagina
of uitlog ook error pagina,
ik heb alle gestest hij werkt prima en subsilver geprobeerd zelfde probleem login!! toe ik denkt vandaar database myqsl die mislukt,
mysql database welke table moet ik weer repareren
Of ik heb nog reserver 2e pc die staat ie database mysql kan 1 table kopieer overplaats naar die foute mysql datbase,
En of moet ik backup die phpbb enne ook die heb template en mods veel zit erin die wil ik niet kwijt raken
Groet Twog86
Login zit het geheel probleem
als die je login gaat er error pagina
of uitlog ook error pagina,
ik heb alle gestest hij werkt prima en subsilver geprobeerd zelfde probleem login!! toe ik denkt vandaar database myqsl die mislukt,
mysql database welke table moet ik weer repareren
Of ik heb nog reserver 2e pc die staat ie database mysql kan 1 table kopieer overplaats naar die foute mysql datbase,
En of moet ik backup die phpbb enne ook die heb template en mods veel zit erin die wil ik niet kwijt raken
Groet Twog86
- WebSiteNet
- Contacteer:
Je moet proberen in te loggen, dan krijg je die foutpagina maar als het goed is ben je dan weer ingelogd als je het goede adres van het forum intypt. Dan kan je naar het administratie panneel en dan ga je naar de configuratie en daar kan je de map en domein wijzigen.
@cartoontje: Ik weet dat hij een taal probleem heeft. Hij kan weinig aan zijn taalfouten doen.
@cartoontje: Ik weet dat hij een taal probleem heeft. Hij kan weinig aan zijn taalfouten doen.
Bedankt Websitenet,
Ik heb al het geprobeerd maar blijft inlog geeft ie error pagina,
En ik heb nog reserver van andere Pc die staat Mysql Database backup naar ander Pc geupload en hij doet weer prima met inlog maar alle oude berichten staat
,
dat moet ik volgende keer zorgen elke week upload dan is minder probleem denkt ik!!!
Groeten Twog86
Ik heb al het geprobeerd maar blijft inlog geeft ie error pagina,
En ik heb nog reserver van andere Pc die staat Mysql Database backup naar ander Pc geupload en hij doet weer prima met inlog maar alle oude berichten staat

dat moet ik volgende keer zorgen elke week upload dan is minder probleem denkt ik!!!
Groeten Twog86
- WebSiteNet
- Contacteer:
ik heb al ontdekt, ik heb al goede url ingezetWebSiteNet schreef:Ben je dan niet ingelogd als je de goede url van het forum intypt?
hij werkt IP http://217.***.252.*** en hij doet inlog prima
maar mijn domein http://thaworldofgamez.servehttp.com hij doet niet goed inlog meer als sluit internet dan zet weer dan hij staat al Inlog maar waarom hij geeft error pagina!! en bij IP werkt prima maar Domein werkt niet
Groeten Twog86
- WebSiteNet
- Contacteer: