Phpbb Forumregels voor sitebeheerders
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Phpbb Forumregels voor sitebeheerders
Zijn die er?
De regels voor leden, die kan ik vinden, maar zijn er ook regels voor het gebruik van een phpbb-forum waar een admin zich aan moet houden?
De regels voor leden, die kan ik vinden, maar zijn er ook regels voor het gebruik van een phpbb-forum waar een admin zich aan moet houden?
Regels
Nou over regels die door phpBB worden bepaald, de voorwaarden waar je mee akoord moet gaan als je ezelf wil registreren zijn wel door phpBB bepaald( niet dat ik er mee zit hoor), maar dat is volgensmij dan ook het enige.
Laatst gewijzigd door Elektron op 09 jan 2006, 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben nu Ytrecq.
- WebSiteNet
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- Bas
- Contacteer:
step4 

.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Re: Regels
Ja en waar vind ik die precies???Elektron schreef:Nou over regels die door phpBB worden bepaald, de voorwaarden waar je mee akoord moet gaan als je ezelf wil registreren zijn wel door phpBB bepaald( niet dat ik er mee zit hoor), maar dat is volgensmij dan ook het enige.

btw: wel raar dat je daar heen kan als je ingelogd bent
Re: Regels
language/lang_dutch_lang_main.php
Die doen ze je cadeau, je mag er zelf van maken wat je maar wilt. Negeren mag ook, ze zijn niet rechtsgeldig ofzo.Elektron schreef:Nou over regels die door phpBB worden bepaald, de voorwaarden waar je mee akoord moet gaan als je ezelf wil registreren zijn wel door phpBB bepaald( niet dat ik er mee zit hoor), maar dat is volgensmij dan ook het enige.
Probeer maar als je bent ingelogd bent te registreren.Luuk schreef:http://www.phpbb.nl/profile.php?mode=register
![]()
btw: wel raar dat je daar heen kan als je ingelogd bent