tuurlijkwel je kunt je er toch ook door heen laten leiden of je kunt een tijdelijk account voor die persoon aanmaken met eigen wachtwoorden die je na installatie weer verwijderd? of zie ik dat foutpaul schreef:Hoe wil je een mod gaan installeren zonder wachtwoorden? Dat lukt bijna nietplukjedag schreef:Ik vind het idd erg jammer dat er zulke misbruikers zijn. maar ik moet wel zeggen dat ik het niet erg intelligent vind om iemand uberhaubt al je w8 woorden van je site over tedragen.
ik ben van mening dat iemand je ook kan helpen zonder die informatie.
Dusz het is onmogelijk om een zogenaamde blacklist op te zetten maar misschien een soort van waarschuwings Fao waarin de meest voorkomdende 'vallen' in op gesomd worden ofzo??. zodat niet meteen iedereen die dringend hulp nodig heeft. op deze manier uitgebuit of onder druk gezet kan worden?
Afpersen / chanteren via phpBB... (ervaring)
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Re: nooit w8 woorden geven
re
maar dat zijn maar tijdelijke en de rechten kun je aan passen dan kan er achteraf niet nogeens zonder dat ik het weet vanalles gedaan worden en kunnen ze je ook niet onder druk gaan zetten toch? als ik jou nu alle wacht woorden van mijn forum geef als jij me helpt en na de hulp hen jij nog steeds alle wacht woorde dan word het gevaarlijk maar als ik jou account erna direct verwijder kun je niet veel meer slechts aan richten toch?
Dan niet nee, maar dat wijst dit verhaal niet helemaal uit, of degene al klaar was, of niet.
persoonlijk vraag ik normaal(Als ik iemand help), al om een eigen account. Dat is voormijzelf al vertrouwder.
Je moet bij dit soort dingen mensen kunnen vertrouwen, daar draait het om. wanneer je denkt dat iets niet goed gaat, gewoon ermee stoppen.
persoonlijk vraag ik normaal(Als ik iemand help), al om een eigen account. Dat is voormijzelf al vertrouwder.
Je moet bij dit soort dingen mensen kunnen vertrouwen, daar draait het om. wanneer je denkt dat iets niet goed gaat, gewoon ermee stoppen.
Feit blijft dat wanneer je weinig verstand hebt van software-kant je
helemaal bent overgeleverd aan anderen...
En zonder wachtwoorden kan iemand inderdaad moeilijk modden.
Bovendien kan iemand dan alsnog je sit *beep* omdat ze je dan
een "verkeerd" bestand laten uploaden.
100% veilig ben je nooit volgens mij...
helemaal bent overgeleverd aan anderen...
En zonder wachtwoorden kan iemand inderdaad moeilijk modden.
Bovendien kan iemand dan alsnog je sit *beep* omdat ze je dan
een "verkeerd" bestand laten uploaden.
100% veilig ben je nooit volgens mij...
precies ben je tenminste zelf ook afgeschermd tegen (het kan ook anders om nl) bedreigingenpaul schreef:Dan niet nee, maar dat wijst dit verhaal niet helemaal uit, of degene al klaar was, of niet.
Het blijft altijd moeilijk zoiets te controleren of de persoon betrouwbaar is etc.
Zelf niet om iets dergelijk te spammen of zo, heb ik ook een puntje opgericht waar je gratis je forum kan laten modden installeren Hint mijn huisje is klikbaar 8) .
Je zal wel denken waarom nou omdat het gewoon belangrijk is dat dit gratis blijft.
En he tis gewoon een bepaalde service dat het forum biedt.
En het is ook te controleren, het bedraagt geen gratis domein, dus de whois geeft betrouwbare info.
Waarom simpel zat voor zulke gevallen te voorkomen, als iemand problemen heeft is het contact punt makkelijk gezocht.
En zonder wachtwoorden,etc is het idd moeilijk te modden.
Moest het even kwijt maar het blijft in zulke manieren moeilijk
Zelf niet om iets dergelijk te spammen of zo, heb ik ook een puntje opgericht waar je gratis je forum kan laten modden installeren Hint mijn huisje is klikbaar 8) .
Je zal wel denken waarom nou omdat het gewoon belangrijk is dat dit gratis blijft.
En he tis gewoon een bepaalde service dat het forum biedt.
En het is ook te controleren, het bedraagt geen gratis domein, dus de whois geeft betrouwbare info.
Waarom simpel zat voor zulke gevallen te voorkomen, als iemand problemen heeft is het contact punt makkelijk gezocht.
En zonder wachtwoorden,etc is het idd moeilijk te modden.
Moest het even kwijt maar het blijft in zulke manieren moeilijk

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
-
- Contacteer:
Toch vind ik dat Phpbb.nl daarin best een actievere rol mag spelen. Natuurlijk is Phpbb.nl niet verantwoordelijk voor dit soort praktijken maar er wordt een dienst aangeboden en daar hangen consequenties aan.
Ik (en dat is mijn mening) vind het de taak van een support forum er voor te zorgen dat haar leden beschermt worden tegen mensen die niet volgens de normaal geldende gedragsregels handelen.
Is het een idee om een soort 'Trusted List' te maken? Wil je mensen helpen met hun forum en wil je op de 'Trusted List' komen dan moeten bijvoorbeeld je naw gegevens bekent zijn bij het beheer, ik noem maar wat. Zo kun je meerdere voorwaarden bedenken waar iemand aan moet voldoen om op de 'Trusted List' te komen.
Ook zo'n lijst biedt natuurlijk geen zekerheid en de gebruiker heeft nog altijd de mogelijkheid gebruik te maken van de diensten van iemand die niet op de 'Trusted List' staat maar op deze manier biedt je in ieder geval net iets meer support.
Lotte.
Ik (en dat is mijn mening) vind het de taak van een support forum er voor te zorgen dat haar leden beschermt worden tegen mensen die niet volgens de normaal geldende gedragsregels handelen.
Is het een idee om een soort 'Trusted List' te maken? Wil je mensen helpen met hun forum en wil je op de 'Trusted List' komen dan moeten bijvoorbeeld je naw gegevens bekent zijn bij het beheer, ik noem maar wat. Zo kun je meerdere voorwaarden bedenken waar iemand aan moet voldoen om op de 'Trusted List' te komen.
Ook zo'n lijst biedt natuurlijk geen zekerheid en de gebruiker heeft nog altijd de mogelijkheid gebruik te maken van de diensten van iemand die niet op de 'Trusted List' staat maar op deze manier biedt je in ieder geval net iets meer support.
Lotte.
Naam is anders, idee is hetzelfde.
phpBB.nl wordt volledig in stand gehouden door vrijwilligers die een deel van hun vrije tijd hiervoor opofferen. Het in orde houden van het forum, van de kennisbank en op de hoogte blijven van de laatste ontwikkeling is iets wat veel tijd in beslag neemt, maar wat we leuk vinden om te doen, en het daarom ook doen.
Het bijhouden van een dergelijke lijst wil echter nog wel eens flinke problemen opleveren. Verwijten zoals vriendjespolitiek. Wij hebben geen behoefte aan ruzies tussen gebruikers en teamleden, wat de sfeer zodanig kan verzieken dat het werk ook niet meer leuk blijft.
Daarnaast heeft phpBB.nl niet als functie om dingen die buiten onze site om te controleren of in de gaten te houden. Aangezien de "klusjesmannen" niets te maken hebben met phpBB.nl zijn wij daar ook niet verantwoordelijk voor. Het is de verantwoordelijkheid van de gebruiker zelf om iemand te vertrouwen en (on)zorgvuldig met persoonlijke gegevens om te gaan. Daarom is, zoals eerder gezegd, nu duidelijker in het topic gemeld dat wij geen verantwoordelijkheid hebben.
Mocht je echt problemen hebben, dan kan je het bij de politie proberen, maar ik twijfel eraan of ze tijd en moeite willen besteden aan dergelijke problemen.
phpBB.nl wordt volledig in stand gehouden door vrijwilligers die een deel van hun vrije tijd hiervoor opofferen. Het in orde houden van het forum, van de kennisbank en op de hoogte blijven van de laatste ontwikkeling is iets wat veel tijd in beslag neemt, maar wat we leuk vinden om te doen, en het daarom ook doen.
Het bijhouden van een dergelijke lijst wil echter nog wel eens flinke problemen opleveren. Verwijten zoals vriendjespolitiek. Wij hebben geen behoefte aan ruzies tussen gebruikers en teamleden, wat de sfeer zodanig kan verzieken dat het werk ook niet meer leuk blijft.
Daarnaast heeft phpBB.nl niet als functie om dingen die buiten onze site om te controleren of in de gaten te houden. Aangezien de "klusjesmannen" niets te maken hebben met phpBB.nl zijn wij daar ook niet verantwoordelijk voor. Het is de verantwoordelijkheid van de gebruiker zelf om iemand te vertrouwen en (on)zorgvuldig met persoonlijke gegevens om te gaan. Daarom is, zoals eerder gezegd, nu duidelijker in het topic gemeld dat wij geen verantwoordelijkheid hebben.
Mocht je echt problemen hebben, dan kan je het bij de politie proberen, maar ik twijfel eraan of ze tijd en moeite willen besteden aan dergelijke problemen.
... Maar ik modereer (nog) niet.
PhpBB.nl biedt geen dienst aan. De gebruiker vraagt hulp in, die hulp verloopt via het forum. Ga je buiten het forum om met personen in zee, dat is dat jouw verantwoordelijkheid, niet die van phpBB.nl.lot schreef:Natuurlijk is Phpbb.nl niet verantwoordelijk voor dit soort praktijken maar er wordt een dienst aangeboden en daar hangen consequenties aan.
Daarvoor bestaan huisregels. Die hanteert men, en dat is voldoende.lot schreef:Ik (en dat is mijn mening) vind het de taak van een support forum er voor te zorgen dat haar leden beschermt worden tegen mensen die niet volgens de normaal geldende gedragsregels handelen.
Hoor en wederhoor is belangrijk in zaken als deze. Je kan niet verwachten dat de twee actieve moderators van phpBB.nl naast het aanhoren van een klacht ook nog eens voor "CSI" gaan spelen

//edit:
Eigenlijk kan je zoiets snel voor jezelf oplossen door de search van dit forum te gebruiken en even de berichten van de helper in spé na te zoeken. Daaruit haal je meer dan zo'n lijst. Zie je berichten van de zogenaamde helper die een vreemd luchtje hebben: niet mee in zee gaan.lot schreef:Ook zo'n lijst biedt natuurlijk geen zekerheid en de gebruiker heeft nog altijd de mogelijkheid gebruik te maken van de diensten van iemand die niet op de 'Trusted List' staat maar op deze manier biedt je in ieder geval net iets meer support.
http://phpbb3.nl Jouw gratis forumprovider!
-
Ik heb ervaring. 5 minuutjes down 
ZIJ had me map httpdocs weggedaan. Database forum bewaard
En alles in backup op me pc 
Maar ik ben nu wel achter de werkwijzen van HAAR . Is geen man.
De werkwijze is als volgt:
ZE bouwt een vertrouwen op. Tot jij die gegevens geeft waar ZE je site mee plat kan leggen. Het is ook wel zo. Zoals in dit geval. Dat ze de gegevens krijgt. Vervolgens de opdrachten uitvoert. En dan opeens een error veroorzaakt. En zo met die geldsom komt...
Afgekort:
Ze bouwd een vertrouwen op. En zo legt ze je site plat.

ZIJ had me map httpdocs weggedaan. Database forum bewaard

Maar ik ben nu wel achter de werkwijzen van HAAR . Is geen man.
De werkwijze is als volgt:
ZE bouwt een vertrouwen op. Tot jij die gegevens geeft waar ZE je site mee plat kan leggen. Het is ook wel zo. Zoals in dit geval. Dat ze de gegevens krijgt. Vervolgens de opdrachten uitvoert. En dan opeens een error veroorzaakt. En zo met die geldsom komt...
Afgekort:
Ze bouwd een vertrouwen op. En zo legt ze je site plat.
- Bas
- Contacteer:
Eeh, volgens mij is het WEL een man, alleen doet hij zichzelf voor als een vrouw. Het is gewoon een valse identiteit. 

.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!