Bugje adminsectie (enkel via firefox?) versie 2.0.22

Voor discussies rondom phpBB2. phpBB2 wordt niet meer ondersteund en deze berichten kunnen wellicht gedateerd zijn.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Nigg
Berichten: 14
Lid geworden op: 15 dec 2006, 22:56
Contacteer:

Bugje adminsectie (enkel via firefox?) versie 2.0.22

Bericht door Nigg » 06 feb 2007, 17:12

Mss is het al gemeld, of mss is het iets door mijn eigen instellingen, maar ik dacht ik post het toch maar effe (beter teveel dan te weinig bugreports)

als je (via firefox) een gebruiker bekijkt (vanuit admin-mode, om te verwijderen, of aanpassingen te doen, whatever) wordt de gebruikersnaam van de gebruiker die je bekijkt veranderdt door de gebruikersnaam van de admin die deze gebruiker bekijkt...

swel vreemd, ik weet niet of het iets doet als je de wijzigingen opslaat (ik durf het niet proberen :wink: ) maar het is wel vreemd.

met IE werkt het precies wel :thumb:

Greetz,
Nigg

Gebruikersavatar
Paul
Beheerder
Beheerder
Berichten: 20298
Lid geworden op: 23 okt 2003, 11:38
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Paul » 06 feb 2007, 17:15

bugs moeten ten eerste op phpbb.com worden gemeld, phpbb.nl is niet meer als een support site ;). Verder, om dat te verhelpen moet je ene mod installeren, dit komt omdat firefox de wachtwoorden onthoud.

Gebruikersavatar
Carlo Claessen
Berichten: 1280
Lid geworden op: 02 jul 2005, 14:05

Bericht door Carlo Claessen » 06 feb 2007, 17:16

''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien

Nigg
Berichten: 14
Lid geworden op: 15 dec 2006, 22:56
Contacteer:

Bericht door Nigg » 06 feb 2007, 17:28

paul schreef:bugs moeten ten eerste op phpbb.com worden gemeld, phpbb.nl is niet meer als een support site ;). Verder, om dat te verhelpen moet je ene mod installeren, dit komt omdat firefox de wachtwoorden onthoud.
dat wist ik niet, en het kan me eigenlijk niet veel schelen, ik dacht ik meld het gewoon effe.

bon, deze mag dan gesloten worden.

Gebruikersavatar
Derky
Berichten: 4466
Lid geworden op: 07 apr 2005, 16:24
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door Derky » 06 feb 2007, 18:52

Nigg schreef:
paul schreef:bugs moeten ten eerste op phpbb.com worden gemeld, phpbb.nl is niet meer als een support site ;). Verder, om dat te verhelpen moet je ene mod installeren, dit komt omdat firefox de wachtwoorden onthoud.
dat wist ik niet, en het kan me eigenlijk niet veel schelen, ik dacht ik meld het gewoon effe.

bon, deze mag dan gesloten worden.
Zie de link in het bericht van Carlo Claessen. ;)

Gesloten