[KIJK] GameInformer Forum
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

GameInformer Forum
Wat vinden jullie van het forum van mijn site?
http://www.gameinformer.nl/forum/
Graag kritiek waar ik wat aan heb, dus niet: "lelijk", "saai", "moet nog wat aan gebeuren"
Aanmelden mag ook :thumb:
http://www.gameinformer.nl/forum/
Graag kritiek waar ik wat aan heb, dus niet: "lelijk", "saai", "moet nog wat aan gebeuren"
Aanmelden mag ook :thumb:
Laatst gewijzigd door Yellow op 05 mar 2006, 21:36, 1 keer totaal gewijzigd.
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Ik zie niet vaak meer forums waarvan ik zeg van wow maar hier doe ik dat wel ff.
Erg mooi gedaan.
Alleen jammer van de mini folder icoontjes.
Verder toppie :thumb:
9/10.
Erg mooi gedaan.
Alleen jammer van de mini folder icoontjes.
Verder toppie :thumb:
9/10.
DoubleJ - "Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan."
Ziet er mooi uit, alleen mis ik echt de "spirit" van een goed game-forum.
Als je bijvoorbeeld het oude IGN Forum ziet ( 1 van je voorbeelden aan de achtergrond van je site te zien ) zat er echt een spirit in waar je je lekker bij thuis voelt qua gaming.
Dat mis ik hier helaas.
Als je bijvoorbeeld het oude IGN Forum ziet ( 1 van je voorbeelden aan de achtergrond van je site te zien ) zat er echt een spirit in waar je je lekker bij thuis voelt qua gaming.
Dat mis ik hier helaas.
[+] Isento at DeviantArt
mooi
Mooi forum , mogelijks zijn de buttons als 'profiel ,msn,www ,...' iets te licht uitgevallen maar dat is dan ook een detail.
Nette site goed in elkaar gestoken.
een negatief puntje;
Ik weet dat de bovenste vakjes wel om in te loggen zijn maar noobs weten dit vermoedelijk niet . Dit kun je met een simpelscriptje al tonen in het kader zelf.
punten 8,5/10
kijk hier gebruiken we het ook :
Nette site goed in elkaar gestoken.
een negatief puntje;
Ik weet dat de bovenste vakjes wel om in te loggen zijn maar noobs weten dit vermoedelijk niet . Dit kun je met een simpelscriptje al tonen in het kader zelf.
punten 8,5/10
kijk hier gebruiken we het ook :
Code: Selecteer alles
<input class="text" type="text" name="search_keywords" value="Vul hier uw zoekwoord in..." onclick="if(this.value == 'Vul hier uw zoekwoord in...'){ this.value='';}"
Spirit ziet er nu niet echt meer in idd, daarom staat er ook het "oude" forum ..Yellow schreef:NeeLeipo schreef:( 1 van je voorbeelden aan de achtergrond van je site te zien )Ik kom bijna nooit op die site, hoezo, wat is er met de achtergrond dan?
En die spirit voel ik ook niet echt op dat IGN forum hoor, wat bedoel je daar eigenlijk mee?

En van die voorbeelden is omdat IGN ook altijd precies dezelfde donkere achtergrond had en die een maand of 2 geleden verlicht heeft omdat veel members klaagden.
Maar het patroon is vrijwel identiek van de sites.
[+] Isento at DeviantArt
Hoe was die spirit dan?Leipo schreef: Spirit ziet er nu niet echt meer in idd, daarom staat er ook het "oude" forum ..
En van die voorbeelden is omdat IGN ook altijd precies dezelfde donkere achtergrond had en die een maand of 2 geleden verlicht heeft omdat veel members klaagden.
Maar het patroon is vrijwel identiek van de sites.

Achtergrond hetzelfde bedoel je? Toeval..
@Svensson
Done, ik ga dat hele stukje daar nog wat mooier maken, maar dat doe ik pas als het op de site ook werkt...