[KIJK] MuziekVriek - nieuwe stijl

Bezig met een stijl voor je website? Of voor heel de community? Laat hem ons zien.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
MuziekVriek
Contacteer:

MuziekVriek - nieuwe stijl

Bericht door MuziekVriek » 28 jul 2003, 11:43

Hoi,

Sinds een paar dagen mijn nieuwe stijl actief.
Laat ns weten wat je er van vindt ....
MuziekVriek - mp3 MeetingPlaza
Check it out

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 28 jul 2003, 12:33

Ik vind de vorige veel beter. na heel lang wachten krijg ik een of ander beur kleurtje site te zien met tabellen met border="1" waar tekst helemaal tegen de rand aan zit en er geen link is naar het forum. een 2 omdat je iets zelf gemaakt heb.

en de menuitems staan onregelmatig van elkaar af, ik kan in de medialist niet zoeken(ben nu 5 minuten bezig geweest om tot de conclusie gekomen dat linkinpark er niet instaat.)

en de kleurtjes van row1 en row2 passen er absoluut niet bij

MuziekVriek
Contacteer:

Bericht door MuziekVriek » 29 jul 2003, 16:13

Hoi Webdev

thnx voor je reactie.

Ik heb de kleuren even aangepast (oranje vervangen door licht blauw). Volgens mij past t nu beter ... Ik moet alleen de header gifjes nog aanpassen (cellpic's). Heb je nog leuke idee-en, let me know ik ben nl programmeur en niet zo'n vormgeef-wonder :roll:

Dit menu-items text zal ik proberen uitgelijnd te krijgen, maar daarvoor moet ik even in Javascript duiken ...

En het zoeken in het media-overzicht staat op de planning voor een volgende release. Ik heb me nu alleen even bezig gehouden met de vormgeving en niet met de functionaliteit ...
Check it out

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 29 jul 2003, 16:48

muziekvriek schreef: Heb je nog leuke idee-en, let me know
muziekvriek schreef:ik ben nl programmeur en niet zo'n vormgeef-wonder :roll:
Ik ook niet :(
het forum ziet er al een stuk beter uit. maar dat wit is te licht. iets donkerder blauw moet het zien. en die rijen boven de stats op de index, daar loopt het plaatje niet door. De link van 'forum index' op[ het forum is oranje. maak die ook ff blauw.
Maak ook een mailscript.

ern over het menu: in js/navcond staat het. ik heb geen zin om dat hele bestand af te pluizen.(kijk er zelf maar in)

MuziekVriek
Contacteer:

Bericht door MuziekVriek » 02 aug 2003, 18:27

het forum ziet er al een stuk beter uit. maar dat wit is te licht. iets donkerder blauw moet het zien
tja ik vind dat wit juist wel mooi, kwestie van smaak dus ...
en die rijen boven de stats op de index, daar loopt het plaatje niet door. De link van 'forum index' op[ het forum is oranje. maak die ook ff blauw.
Heb ik aangepast ...
Maak ook een mailscript.
Wat bedoel je hiermee ?
ern over het menu: in js/navcond staat het. ik heb geen zin om dat hele bestand af te pluizen.(kijk er zelf maar in)
Heb ik ook aangepast ...

Werp nog maar eens een blik

c u
Check it out

Gesloten