[KIJK] hotrid.nl

Bezig met een stijl voor je website? Of voor heel de community? Laat hem ons zien.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Podium4

hotrid.nl

Bericht door Podium4 » 17 apr 2004, 20:58

Hey,

Zoals de meesten hier waarschijnlijk wel weten ben ik met samen met hotrid, bezig en bezig geweest met het opbouwen van een forum. Na het kiezen van de style (illusion) en het installeren van vele mods zijn we nu tot de presentatie gekomen :thumb:

http://www.hotrid.nl Community

http://forum.hotrid.nl (beschikbaar)
http://leden.hotrid.nl (later meer)

Zoals je ziet gaan we doormiddel van subdomeinen een nieuwe community vullen met allerlei (totaal) verschillende onderwerpen en thema's zodat de site (of communitie) voor iedereen op het internet wat te bieden heeft... denk aan:

Discussie, games, fun, spammen, profielen, reviews van films en muziek, elkaar leren kennen, etc...

Op dit moment is eigenlijk alleen het forum werkend... zoals je kunt zien staat er rechts van het logo een dropdown menu met daarin straks alle onderdelen (subdomeinen) van hotrid.nl . Daarnaast zal er binnenkort een echte frontpage komen, dus geen ezportal, met daarop allerlei "fragmenten" uit de hele communitie zodat door gasten is te zien wat de complete communitie te bieden heeft.

Door de grote diversiteit van de hotrid.nl community gaan we ons dus ook onderscheiden van alle andere bestaande community op het internet.

btw: ik merk dat op site's van moderators soms iets minder gereageerd word.. ik vraag jullie vooral om je daar eens nu van af te keren en goede opbouwende commentaar te geven.. daar heeft tenslotte iedereen wat aan.... :bier:
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.

V!ncent
Contacteer:

Bericht door V!ncent » 17 apr 2004, 21:02

ik vind het er heel mooi uit zien :). Maar alleen bij het logo heb je een paar gekke spikkeltjes. Dat ziet er niet zo mooi uit. Maar voor de rest toppie :thumb:

Dark Magician

Bericht door Dark Magician » 17 apr 2004, 21:03

ik vind het erg onduidelijk wegens de breedte en de vele blauwe balken. het zou ook goed zijn als hij op 80 of 70 procent zou komen.

Inward

Bericht door Inward » 17 apr 2004, 21:10

Op de frontpage bij inloggen en de poll zit dat blokje aan elkaar,
en als gast krijg ik bij mijn info -> 'Wijzig je instellingen en Bekijk je eigen profiel' kun je dit niet beter weghalen bij gasten?

Veder vind ik hem mooi :thumb:

Luuk

Bericht door Luuk » 17 apr 2004, 21:50

Het plaatje van de kikker (als ik het goed gezien heb, het "beest" naast het logo) is een beetje wazig.
Ik vind dat op het portal de recente topic lijst wat lang is en sommige titels passen niet op 1 regel, misschien is de datum en tijd ervoor toch wat te veel van het goede.
Op de index vind ik zelf het blok van 'who is online' niet mooi, is wat kaal. Haal het weg of zet er meer in.

Maar al met al een mooi forum :thumb:
Afbeelding

Stef

Bericht door Stef » 17 apr 2004, 22:25

Ik moet eerlijk zeggen, dat ik hem voor jou erg vind tegen vallen.
Een heel druk template, niks is netjes afgewerkt. En onnodige mods, wat ik totaal niet bij het onderwerp vind passen.
En waarom maak je van de categorie-en Digitaal Jongeren en Fun niet forums, word het niet zo'n lang board en lijkt het alsof je meer posts hebt.

Nee ik vind het erg slecht...

Podium4

Bericht door Podium4 » 17 apr 2004, 23:04

in sommige argumenten zit wel wat gelijk... maar misschien begrjip je nog niet voldoende wat wij van plan zijn met hotrid.nl.
We willen een nieuwe communitie opstarten met allerlei onderdelen... denk aan gamez, media, fun, digitaal etc... op dit moment zijn we met dat onderdeel nog niet ver, dus zie je alles nu nóg op de forumindex. Na verloop van tijd zullen deze onderwerpen zich als het ware verspreiden over de site in de verschillende subdomeinen...
Dat betekend overigens niet dat de site nog niet klaar is, en dus dat ie hier niet thuishoort, dit wat je nu ziet is een begin van de complexe opzet die er gaat komen, het staat nu dus in de show off om te weten te komen wat jullie van het uiterlijk vinden, de diversiteit van onderwerpen... etc..
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.

superman5000
Contacteer:

Bericht door superman5000 » 18 apr 2004, 08:40

sorry maar ik vind de style en het logo niet echt mooi.
en de bedoeling van het forum snap ik ook niet echt.

LazyTiger

Bericht door LazyTiger » 18 apr 2004, 12:30

ik vind het logo (dat dier/beest) niet zo mooi. hij lijkt me ook niet helemaal netjes afgewerkt te zijn. hij past ook niet bij het onderwerp van het forum en het forum zelf.

mijn info hoort niet in het menu denk ik. ik ben immers niet ingelogd.

ik vind op het forum dat er teveel verschillende gekleurde balken (cellen) zijn... dat maakt het nogal druk. hierdoor vind ik het allemaal ook maar moeilijk lezen.

het wie zijn er online blok (tabel) vind ik ook niet zo mooi en slim gemaakt.
je moet er eerst helemaal op klikken om erachter te komen wie er online is.

Gesloten