[KIJK] Spam Hotel
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Even wat kleine foutjes:
[ login om te chatten ]
Registratievoorwaarden zijn niet al te slim (Zal je je gedragen?, is dit trouwens niet zul?) zo omdat je hierin meestal beknopt zeg wat er wel en niet mag, mag bij jou alles? 8)
Klopt de 2.0.8 echt? update dan wel, geen fout maar wel een fout om het niet te doen.
Een aantal images zijn nog steeds standaard, misschien leuk om die ook aan te passen?
Game Trophies zou ik zelf vertalen omdat de rest ook in het Nederlands is (in viewtopic).
Tussen de Gebruikersgroepen en Registreer staan 2 • • ... hoort niet lijkt me.
Voor de rest heb ik er weinig op aan te merken (als gast). :thumb:
[ login om te chatten ]
Registratievoorwaarden zijn niet al te slim (Zal je je gedragen?, is dit trouwens niet zul?) zo omdat je hierin meestal beknopt zeg wat er wel en niet mag, mag bij jou alles? 8)
Klopt de 2.0.8 echt? update dan wel, geen fout maar wel een fout om het niet te doen.

Een aantal images zijn nog steeds standaard, misschien leuk om die ook aan te passen?
Game Trophies zou ik zelf vertalen omdat de rest ook in het Nederlands is (in viewtopic).
Barki.nl
Op de balie staat een topic met regels, die kunnen daar gelezen worden.jh0nny schreef:Even wat kleine foutjes:
[ login om te chatten ]
Klopt de 2.0.8 echt? update dan wel, geen fout maar wel een fout om het niet te doen.![]()
Tis idd wel een idee om diezelfde regels ook bij de registratie te vermelden.
Ben nog niet helemaal klaar met het vertalen van de acivity mod.
Tussen gebruikersgroepen en registreer klopt ook, maar daar komt nog een link naar een toevoeging te staan waar ik mee bezig ben.
Iig bedankt voor je commentaar :thumb: