[KIJK] Murgfeesje.be

Bezig met een stijl voor je website? Of voor heel de community? Laat hem ons zien.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Salomon
Berichten: 3878
Lid geworden op: 14 feb 2006, 16:15

Bericht door Salomon » 22 mei 2006, 19:01

Ja ziet er heel goed uit.
Vooral dat dik gedrukte "Critical error" en dat lettertype.... Zo standaard ingenieus.....
Nee, nu ff serieus....
Wanneer ga je dit veranderen?

bundy
Berichten: 40
Lid geworden op: 12 jun 2005, 20:15
Contacteer:

Bericht door bundy » 22 mei 2006, 20:24

nu is het inorde :lol:

bundy
Berichten: 40
Lid geworden op: 12 jun 2005, 20:15
Contacteer:

Bericht door bundy » 22 mei 2006, 20:27

lifeguard schreef:Jij hebt wel vaker problemen met je server.
Misschien iets aan doen?
das heel af en toe maar eigelijk..maja tis maar 57 euro per jaar voor: .be, 1 gig webspace en 30 gig bandbreedte/maand dus dan mag je ni klage he 8)

LoYaL
Berichten: 754
Lid geworden op: 15 okt 2004, 19:20
Contacteer:

Bericht door LoYaL » 23 mei 2006, 18:42

Ziet er heel goed uit :)
http://www.rappersonline - voor al je online rapmovies + downloads !

lifeguard
Berichten: 2861
Lid geworden op: 05 jul 2005, 08:20
Locatie: Dakloos
Contacteer:

Bericht door lifeguard » 23 mei 2006, 18:49

Kleuren zijn niet mijn stijl.
Verder heb je flink je best gedaan, en netjes gewerkt!.


Verder heb ik er weinig op te zeggen...


8/10
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar

bundy
Berichten: 40
Lid geworden op: 12 jun 2005, 20:15
Contacteer:

Bericht door bundy » 22 jun 2006, 09:45

ben helemaal veranderd van stijl, geen donkere kleuren gebruikt..vind het veel beter zo (is nog ni helamaal af maar de belangrijkste paginas zijn al in orde)

Makavelibrox
Berichten: 402
Lid geworden op: 01 jul 2005, 18:02
Contacteer:

Bericht door Makavelibrox » 22 jun 2006, 09:49

Ik heb de adere stijl niet gezien, maar deze ziet er mooi uit hoor, misschien zo de header in kleur iets meer geven aan je site :thumb:

bundy
Berichten: 40
Lid geworden op: 12 jun 2005, 20:15
Contacteer:

Re: [KIJK] Murgfeesje.be

Bericht door bundy » 22 mei 2007, 23:52

Sinds kort een geheel nieuwe stijl! http://www.murgfeesje.be

Het echte forum werkt nog niet, omdat de databases met elkaar gelinkt zijn en daar zit nog een foutje in. De website zelf, die op zich volledig phpBB is maar helemaal verbouwd en gehercodeerd doet het wel... plz comments

Coen
Berichten: 5387
Lid geworden op: 03 aug 2004, 10:25

Re: [KIJK] Murgfeesje.be

Bericht door Coen » 23 mei 2007, 08:04

bundy schreef:Het echte forum werkt nog niet, omdat de databases met elkaar gelinkt zijn en daar zit nog een foutje in. De website zelf, die op zich volledig phpBB is maar helemaal verbouwd en gehercodeerd doet het wel... plz comments
Het is de bedoeling dat we hier je forumstijl beoordelen, niet je site zonder forum! ;)

Volgende keer ff zorgen dat alles online is voor je een check plaatst!

bundy
Berichten: 40
Lid geworden op: 12 jun 2005, 20:15
Contacteer:

Re: [KIJK] Murgfeesje.be

Bericht door bundy » 23 mei 2007, 19:48

euh jah het forum van mijn website is een simpel standaard stijl, maar dat is bijzaak. Ik dacht dat het voornaamste was, te laten zien hoe je phpBB hebt omgebouwd en aangepast naar uw eigen smaak en stijl? Niet? De website opzich is een phpBB forum...ok al valt dat niet op 8-)

Coen
Berichten: 5387
Lid geworden op: 03 aug 2004, 10:25

Re: [KIJK] Murgfeesje.be

Bericht door Coen » 23 mei 2007, 19:59

Dus alles wat we nu zien, is in feite phpBB? Dan is je topic bij deze gesloten, geen copyright! :mrgreen:

Laat maar wat horen als ik het mis heb! ;)

Okay, omdat het Elberts verjaardag is, mag je het eerst nader verklaren! ;)

bundy
Berichten: 40
Lid geworden op: 12 jun 2005, 20:15
Contacteer:

Re: [KIJK] Murgfeesje.be

Bericht door bundy » 23 mei 2007, 23:01

De originele copyright is idd verwijderd, maar ik verwijs wel naar phpbb website in de footer...

edit: mijn excuses, door het aanpassen van de layout was de footer ook om één of andere reden verkeerd, en die is nu weer inorde ;)

Coen
Berichten: 5387
Lid geworden op: 03 aug 2004, 10:25

Re: [KIJK] Murgfeesje.be

Bericht door Coen » 24 mei 2007, 06:20

Officieel hoort het niet om je phpBB-copyright aan te passen. Maar op dit moment zie ik niet echt wat er phpBB is aan de site. Gebruik je de template-parser enzo van phpBB? :?

Je brengt mij wel in een netelige kwestie om er een beslissing over te nemen! ;)

bundy
Berichten: 40
Lid geworden op: 12 jun 2005, 20:15
Contacteer:

Re: [KIJK] Murgfeesje.be

Bericht door bundy » 24 mei 2007, 09:22

template parser? ken ik niet :)
  • De posts op de mainpage zijn gewoon topics zoals in een normaal forum bv http://www.murgfeesje.be/viewtopic.php?t=3428, om ze te tonen zoals een blog heb ik de MOD phpBBfetchall gebruikt (ook wel helemaal aangepast want dat was zonder templates, dus heb ik er zelf maar gemaakt en alles er uitgegooid wat ik niet nodig had want de fetchall mod is eigenlijk een portaal voor phpBB)
  • De links aan de linkerzijde bv 'filmpjes', 'flash', etc zijn de forums.
  • De categorieën 'Murgfeesje', 'Fun', 'Bloot', ... zijn degelijk categorieën zoals in phpBB.
  • Alles is ook nog perfect onderhoudbaar door de admin page waarin ik niets heb veranderd, dat is nog steeds subSilver phpBB.
  • Ik heb gewoon zeer veel in de templates veranderd, bv in viewtopic heb ik een onderscheid gemaakt tussen het onderwerp (eerste post) en de reacties.
  • forum.php gebruik ik niet.
  • Ik heb zelf de code geschreven voor zoektermen te onthouden, referrers op te slaan in de DB, als het forum zou werken, is die direkt gekoppeld aan de site MAW ben je ingeschreven op de site, dan ben je automatisch ingeschreven op het forum.
Voor de rest zijn registratie, private messages, profielen,... allemaal dezelfde als in phpBB, enkel zijn de templates helemaal aangepast door mezelf.

Coen
Berichten: 5387
Lid geworden op: 03 aug 2004, 10:25

Re: [KIJK] Murgfeesje.be

Bericht door Coen » 24 mei 2007, 09:28

Bedankt voor je verhelderende uitleg. Ik zie het 'plaatje' nu compleet! ;)

Over jouw copyright ga ik even in conclaaf, persoonlijk vind ik het geen probleem, maar het druist een beetje in tegen de principes en regels van dit forum! :mrgreen:

// EDIT: Na wat kort overleg zijn wij toch van mening dat het copyright niet voldoende is. Daarom zal ik dit topic, helaas, moeten sluiten. Ik ben echter wel van mening dat het een erg mooi staaltje werk is wat hier is neergezet dus ik zal hem ook met alle plezier weer openen, zodra het copyright goed terug gezet is. Laat het me maar even weten via PM ofzo! ;)

Gesloten