[KIJK] webdev.haz.dk
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- WebSiteNet
- Contacteer:
webdev.haz.dk
http://webdev.haz.dk
als je hem goed vind: mooi zo!
als je iets niet goed vind: geef info wat er niet goed is en wat er verbeterd kan worden.
als je hem goed vind: mooi zo!
als je iets niet goed vind: geef info wat er niet goed is en wat er verbeterd kan worden.
-
- WebSiteNet
- Contacteer:
-
- WebSiteNet
- Contacteer:
'k heb weer wat veranderd. ik wou eigenlijk zelf iets maken. maar daar heb ik van af gezien. Omdat de kwaliteit van phpbb zo goed is
Ik heb nu 2.0.6 er op gezet. helemaal opnieuw begonnen en minder mods.
'k heb de subsilver style een stukkie aangepast. ik zoek voor het menu nu nog een mooie oplossing. Wie heeft tips?
Je mag ook gewoon zeggen wat je er van vind.

Ik heb nu 2.0.6 er op gezet. helemaal opnieuw begonnen en minder mods.
'k heb de subsilver style een stukkie aangepast. ik zoek voor het menu nu nog een mooie oplossing. Wie heeft tips?
Je mag ook gewoon zeggen wat je er van vind.

- WebSiteNet
- Contacteer:
op zich is dat uitklapmenu wel leuk gedaan, het is iig in de juiste kleuren, en het werkt goed. Wat de rest van de site betreft, het is dan wel subSilver, maar nog niet zo subSilver als subSilver (volg je hem nog?).
Aan de kleurstelling is toch wel het e.e.a. gebeurd wat het in mijn ogen zeker ten goede is gekomen.
als ik een beetje rondsurf op de site kan ik nog niet echt mods zien... er vallen me geen dingen op waarvan ik het kan zien dat het een mod is... ook is het bezoekersaantal nog niet optimaal... mischien om met die 2 dingen ook es iets te gaan doen?
[6.5/10]
Aan de kleurstelling is toch wel het e.e.a. gebeurd wat het in mijn ogen zeker ten goede is gekomen.
als ik een beetje rondsurf op de site kan ik nog niet echt mods zien... er vallen me geen dingen op waarvan ik het kan zien dat het een mod is... ook is het bezoekersaantal nog niet optimaal... mischien om met die 2 dingen ook es iets te gaan doen?
[6.5/10]
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !
- WebSiteNet
- Contacteer: