Zijn er ene Engelse mensen op deze raad?
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Zijn er ene Engelse mensen op deze raad?
Hi iedereen
Ik verwonderde slechts me over indien er enig Engelse mensen op deze raad zijn. Komt u op, hebt u letballen een vertoning van handen!
U moet mijn arm Nederlands verontschuldigen, ik ben Engels (dat waarom im kijkend voor Engelse mensen)
Ik verwonderde slechts me over indien er enig Engelse mensen op deze raad zijn. Komt u op, hebt u letballen een vertoning van handen!
U moet mijn arm Nederlands verontschuldigen, ik ben Engels (dat waarom im kijkend voor Engelse mensen)
Halen
- WebSiteNet
- Contacteer:
Dit is een nederlands forum en engelsen gaan naar phpbb.com.
Daarom zijn hier weinig engelstalige mensen.
Daarom zijn hier weinig engelstalige mensen.
Laatst gewijzigd door WebSiteNet op 18 okt 2004, 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.
- WebSiteNet
- Contacteer:
dat is ook niet goed:marrucc schreef:WebSiteNet schreef:Dit is een nederlands forum en engelsen gaan naar phpbb.com.
Daarom zijn hier weinig engelsen.
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenb ... d=engelsen
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenb ... ord=engels
wat dan wel he

pffff
pffff perfectsionisten
(ofzoiets )

(ofzoiets )

Re: pffff
Helaas, het is "perfectionisten"svennson schreef:pffff perfectsionisten
(ofzoiets )![]()

- Carlo Claessen
maybe you can better try explaining what the purpose is off what you are saying in english, we appreciate it that you try dutch with a translator but what the translation tells you is abracadabra for us, so try just english, there are people here which can read it, also yes we have one visitor also which speaks english also
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien
@
@ spambot was toch goed geprobeert ez

Thats great. There wasn't really a purpose to my post. I was just curious how many English people were on this board. I hope i didn't disobey any rules by doing that :thumb:carloclaessen schreef:maybe you can better try explaining what the purpose is off what you are saying in english, we appreciate it that you try dutch with a translator but what the translation tells you is abracadabra for us, so try just english, there are people here which can read it, also yes we have one visitor also which speaks english also
Halen
You didn't, but like more people said.
It's a Dutch forum, normally al English speaking people go to phpBB.com.
I just know 1 or 2 guys on this forum who speak English.
But I think we must give you a great honour to come here and try to speak our language!
It's a Dutch forum, normally al English speaking people go to phpBB.com.
I just know 1 or 2 guys on this forum who speak English.
But I think we must give you a great honour to come here and try to speak our language!

[+] Isento at DeviantArt