Vandaar de vraag

Dus:ElbertF schreef:Zorg dat je HTML vrij goed kent, als het meteen goed wilt doen XHTML (bijna hetzelfde). Dan CSS, wat je vrij snel onder de knie hebt. JavaScript is een mooie taal om mee te beginnen, zeker als je nooit geprogrammeerd hebt. Je kan al vrij snel functionele dingetjes maken en het is een perfecte aanvulling op HTML. Alle talen lijken een beetje op elkaar, maar JS kan behoorlijk simpel zijn. Om PHP te leren is JS geen vereiste, in principe is HTML kennis voldoende. Ik zou gewoon beginnen phpBB hier en daar aan te passen en uiteindelijk een mod te maken.

Ik ook (en leer nog steeds, hou wel van smithy_dll somsElbertF schreef:Een groot deel van mijn Engels heb ik zelfs geleerd door constant op het internet te zitten.
 )
) . De enige stap die ik nog wil zetten is het programmeren van kleine programma's, en dat is me gelukt met C++. Of ik me er nog echt ga in verdiepen betwijfel ik.
 . De enige stap die ik nog wil zetten is het programmeren van kleine programma's, en dat is me gelukt met C++. Of ik me er nog echt ga in verdiepen betwijfel ik.