Is het misschien een idee om een irc kanaal te openen voor irc zodat er nog sneller antwoord kan worden gegeven op vragen. Of om de leden gewoon een keer voor de gezelligheid te spreken
Phpbb.nl Irc
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
- Springerwt
- Contacteer:
Phpbb.nl Irc
Hallo,
Is het misschien een idee om een irc kanaal te openen voor irc zodat er nog sneller antwoord kan worden gegeven op vragen. Of om de leden gewoon een keer voor de gezelligheid te spreken
Re: Phpbb.nl Irc
Er is wel een keer gesproken over een IRC-kanaal, maar we blijven liever bij het forum 
Maarr.. phpBB.com heeft er wel éénSpringerwt schreef:Hallo,
Voormalig Support Teamlid
En die heeft weer geen WikiJohanG schreef:Maarr.. phpBB.com heeft er wel één
Weet ik, het was ook geen kritiek op phpBB.nl, maar iets handigs voor SpringerwtLucas schreef:En die heeft weer geen WikiJohanG schreef:Maarr.. phpBB.com heeft er wel éénZo heeft iedereen dus wel wat. ^^
*En oja, ze hebben ook geen vertalingDB*
Wijziging: Hmmz.. hebben ze ook niet nodig
Wel, ze hebben er een http://www.phpbb.com/languages/JohanG schreef:Weet ik, het was ook geen kritiek op phpBB.nl, maar iets handigs voor SpringerwtLucas schreef:En die heeft weer geen WikiJohanG schreef:Maarr.. phpBB.com heeft er wel éénZo heeft iedereen dus wel wat. ^^
*En oja, ze hebben ook geen vertalingDB*Wijziging: Hmmz.. hebben ze ook niet nodig![]()
Dat is andersDaan schreef:Wel, ze hebben er een http://www.phpbb.com/languages/JohanG schreef: Weet ik, het was ook geen kritiek op phpBB.nl, maar iets handigs voor Springerwt
*En oja, ze hebben ook geen vertalingDB*Wijziging: Hmmz.. hebben ze ook niet nodig![]()
Dat is toch een VertalingenDB? Dat de stelling niet duidelijk genoeg was om aan te geven dat het om een MODs VertalingenDB ging, daar kan niemand wat aan doen, behalve de auteur!JohanG schreef:Dat is anders
En nu weer ontopic!
- Coen
- Springerwt
- Contacteer:
Het leek mij wel handig en gezellig 
en ergens vind ik het nog niet eens een heel gek idee 
misschien iets om binnen het team gedachten over uit te wisselen
misschien iets om binnen het team gedachten over uit te wisselen
Een discussie van een idioot winnen is onmogelijk. Hij haalt je neer tot op zijn niveau en daar pakt hij je op ervaring.
#phpbbnl @ irc.freenode.net 
- Springerwt
- Contacteer:
Okee dan
Maar wie worden er Mods?
Maar wie worden er Mods?
Waarschijnlijk gewoon de forummoderators.Springerwt schreef:Okee dan![]()
Maar wie worden er Mods?
Wie zegt dat we dit willen?
Chatten kan soms erg onduidelijk zijn, en je weet nooit precies tegen wie je praat, ik vind gewoon dat we het op het forum moeten houden...
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
Dat er leden van phpBB.nl op IRC zitten vind ik prima, maar besef wel dat dit eigenlijk wel allemaal buiten de site om is eh. ^^
phpbb.com heeft wel een duidelijke IRC waar ook regelmatig support wordt gegeven!
Ik vind IRC eigenlijk een vrij elitair medium. Ben er niet zo'n fan van, omdat het daarnaast ook nog relatief gebruikersonvriendelijk is. Maar ga je gang hoor.
... Maar ik modereer (nog) niet.
- Springerwt
- Contacteer:
Het is het proberen waard toch, is het niks kun je het altijd nog weg doen 
IRC & msn bot & chatbox , alles hebben we al gehad in het verleden
en daaruit blijkt dat het forum onder spammen nog steeds de beste optie is

De uitspraken die ik doe komen van mijn ervaringen met IRC uit het verleden, en het lijkt mij niet dat er veel is veranderd. mIRC ziet er nog steeds hetzelfde uitSpringerwt schreef:Het is het proberen waard toch, is het niks kun je het altijd nog weg doen
... Maar ik modereer (nog) niet.