Iedereen dit lezen!! Emergency!!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Denk ik niet..
Als je bijv. een heel goede topic hebt waar alles heel goed uit word gelegd word ie daarna opeens door pruning weg gehaald of dergelijke..
Dan moet de pruning op basis van een half jaar komen of op zijn minst 4 maanden..
Anders heeft het mijn stem niet..
Als je bijv. een heel goede topic hebt waar alles heel goed uit word gelegd word ie daarna opeens door pruning weg gehaald of dergelijke..
Dan moet de pruning op basis van een half jaar komen of op zijn minst 4 maanden..

[+] Isento at DeviantArt
Daar had ik nog niet over nagedacht 8)Leipo schreef:Denk ik niet..
ok dan ga ik er weer tgen in.Leipo schreef:Denk ik niet..
Het zou wel goed zijn als we een FAQ gedeelte zouden krijgen zoals eerder vermeld door Super-Nova..Dat daar de belangrijke topics worden samengevat

Waar het om gaat is dat er 1 goede moderator komt met FTP toegang..
Dan maken we gezamelijk die FAQ wel en delen we het forum beetje anders in ...
Dan maken we gezamelijk die FAQ wel en delen we het forum beetje anders in ...
[+] Isento at DeviantArt
als je het nu in de fora doet waar alleen onzin isComputerForum schreef:Ja Pruning dat zou beter zijn ja!..
toen zijnden ze niet goed idee want dan gaan de Goede vraagen ook weg maar als je het nu diet voorbeeld in de kammers waar gepraat word over onzinige dingen
Laatst gewijzigd door timgoud op 09 jun 2003, 09:10, 1 keer totaal gewijzigd.
vertaling: als je het nu in de fora doet waar alleen onzin is
anyway, ik vind dat er een moderator team moet komen,
en als bartvb dat blieft ook een admin met (beperkte?) ftp acces
met beperkte bedoel ik dat de root van zijn acces bijv phpbb.nl/site is
natuurlijk moet ie ook acces tot phpbb.nl/phpBB hebben
anyway, ik vind dat er een moderator team moet komen,
en als bartvb dat blieft ook een admin met (beperkte?) ftp acces
met beperkte bedoel ik dat de root van zijn acces bijv phpbb.nl/site is
natuurlijk moet ie ook acces tot phpbb.nl/phpBB hebben
-sorry, ik heb geen tijd meer voor phpBB-
Ja okee.. de onzinnige dingen gaan ook weg.. maar niet alles is onzinnig..
Een topicje algemeen mag ook best wel..
Een topicje algemeen mag ook best wel..
[+] Isento at DeviantArt
Ja is wel gepast..
Maar met 2 of 4 goede mod's heb je dat zo gedaan.. en met forum pruning.. tja.. het zit me gewoon niet lekker
Goede topic's gaan dan ook weg.. lekkere topic's waar wel off-topic mag gaan weg..
Maar met 2 of 4 goede mod's heb je dat zo gedaan.. en met forum pruning.. tja.. het zit me gewoon niet lekker

Goede topic's gaan dan ook weg.. lekkere topic's waar wel off-topic mag gaan weg..
[+] Isento at DeviantArt