Ik zit lekker thuis, met een kopje koffie, zak chips, en visual C# voor me neusNymphy schreef:*zwaait naar Joey*
op je werk?
Wuppies! Het phpBB.nl Partytopic
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Dan heb ik toch een gevarieerder drinkpaletpaul schreef:Ik kom niet verder als koffie en cola
Halfvolle melk, Thee, Water, Sinaasappelsap, Vitaminedrank, Milkshakes, Sisi zonder prik, Dubbelfrisss klonen, maar geen
Ach, Paul ook niet, en die zit daar echt niet als een kurk MOET BIER MOET BIER MOET BIER
... Maar ik modereer (nog) niet.
Wat dacht je van de mijne??Bee schreef:Dan heb ik toch een gevarieerder drinkpaletpaul schreef:Ik kom niet verder als koffie en cola![]()
Halfvolle melk, Thee, Water, Sinaasappelsap, Vitaminedrank, Milkshakes, Sisi zonder prik, Dubbelfrisss klonen, maar geen![]()
Ach, Paul ook niet, en die zit daar echt niet als een kurk MOET BIER MOET BIER MOET BIER
Hertog jan - Heineken - Grolsch - Bavaria - Desperado's - neej serieus.
Ik drink eigenlijk alles, behalve tonic of bitter lemon.
@ Wup,
Ja ben op mn werk
Mwa.. ik drink meestal ook wel iedere dag 1 glas melk en 1 glas fruitsap.. maar voor de rest hou ik het toch 9 v.d. 10 keer bij water. tenzij we eens een keer frietjes eten want daar vind ik water niet lekker bij
en dan drinken we cola 

nog 2 uurtjes ongeveer ??lifeguard schreef:@ Wup,
Ja ben op mn werk
ik niet..lifeguard schreef:Mhahahahhaa.Nymphy schreef:latert
Ach ja.
Maarja, jij kunt gewoon niet wachten hè, ongeduldige
wachten
hihi
Laatst gewijzigd door Nymphy op 19 jun 2006, 15:36, 1 keer totaal gewijzigd.