Bee's Bar
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Tony Hawk Blijft ook een van mijn favorietharr3 schreef:ik hou het bij age of empires! :thumb: en sims, en max payne, (nog steeds goed) roller coaster tycoon, tony hawk, ja danis me dag weer goed

Jammer dat ze er geen Avril muziek hebben ingepropt

Edit he we zijn al bij 85

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Conquer is gewoon fun, je bereikt er geen zak mee, maar ja, dat doe je met geen enkel spel, het is gewoon leuk om jezelf te levelen, anderen te levelen en hiermee punten te verdienen om zelf nog iets sneller te kunnen levelen.
Als je eenmaal hoog genoeg bent kun je meedoen aan guild-wars, PK arena's enz enz. In de tussentijd verdien je nog wat coins waarmee je je wapens en armor kunt verbeteren, om zodoende nog wat sterker te worden voor je tegenstanders. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik zou zeggen, download die game en ga spelen.
Als je het gaat spelen, log dan in op de saffire server en in de gems-world.
Daar zitten de meeste nederlandse spelers, is ook leuker in combinatie met de ingebouwde chat functie.
Als je eenmaal hoog genoeg bent kun je meedoen aan guild-wars, PK arena's enz enz. In de tussentijd verdien je nog wat coins waarmee je je wapens en armor kunt verbeteren, om zodoende nog wat sterker te worden voor je tegenstanders. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik zou zeggen, download die game en ga spelen.
Als je het gaat spelen, log dan in op de saffire server en in de gems-world.
Daar zitten de meeste nederlandse spelers, is ook leuker in combinatie met de ingebouwde chat functie.
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
- Lady Elensar
Ja er stond heeellll belangrijks inLady Elensar schreef:Hooooi
wow, nou, nu ga ik al die pagina's niet meer lezen hoor, die ik gemist heb (zo'n stuk of 10).. pff
tenzij er iets belangrijks stond?

Zei ik toch dat we dat niet zouden halen, maar ja, Rene wordt nooit geloofd he?harr3 schreef:tis 0:02 geen 100 pagina's :O
KNAVIVO DIERENHULP
Heb ik niet gezegt, ik geloof uw altijdXP-Rene schreef:Zei ik toch dat we dat niet zouden halen, maar ja, Rene wordt nooit geloofd he?harr3 schreef:tis 0:02 geen 100 pagina's :O

Ik heb ook niet gezegd dat jij dat hebt gezegd.Raimon schreef:Heb ik niet gezegt, ik geloof uw altijdXP-Rene schreef:Zei ik toch dat we dat niet zouden halen, maar ja, Rene wordt nooit geloofd he?harr3 schreef:tis 0:02 geen 100 pagina's :Obijna altijd
En kap nou eens met dat "Uw"en "U" elke keer. Ik ben niets meer of minder dan een ander. Dus da's nergens voor nodig. Capice?
KNAVIVO DIERENHULP
Je kan je door Uw dat woordje mooi op de kast jagenXP-Rene schreef:Ik heb ook niet gezegd dat jij dat hebt gezegd.Raimon schreef:Heb ik niet gezegt, ik geloof uw altijdXP-Rene schreef: Zei ik toch dat we dat niet zouden halen, maar ja, Rene wordt nooit geloofd he?bijna altijd
En kap nou eens met dat "Uw"en "U" elke keer. Ik ben niets meer of minder dan een ander. Dus da's nergens voor nodig. Capice?

Biertje Rene

Dat heeft er niks mee te maken, is gewoon irritant, en ik hou niet van irritante mannetjes/vrouwtjes.
KNAVIVO DIERENHULP
Inderdaad, doodstil.Lady Elensar schreef:En toen was het stil hier...
KNAVIVO DIERENHULP
Ben ook niet altijd aan het spammen soms is rust ook goed 
Kun je dingen afmaken waar je zoals gewoonlijk weer niet aan toe komt

Kun je dingen afmaken waar je zoals gewoonlijk weer niet aan toe komt

GoedeDag StefStef schreef:Howdy Folks!
Trusten Folks!

- Lady Elensar
Ook goedemorgen Paul. Lekker geslapen? Ik ook hoor, na het tellen van 4 bierflesjes was ik al in dromenland.
KNAVIVO DIERENHULP