ik wil een nieuwe site, die van nu is gaar, suggesties??
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Misschien ook niet, ik ben het wel met LadyBug eens. Ook FlorisD maar denk ik.
© 2003 M@rten Productions BV. Niets uit deze post mag worden gekopieerd en/of gequote zonder schriftelijke toestemming van de auteur.
Blijf op de hoogte van al het nieuws! WORDT LID!!
Het Compromis (met hoofdletters ja
): Leipo en FlorisD?

© 2003 M@rten Productions BV. Niets uit deze post mag worden gekopieerd en/of gequote zonder schriftelijke toestemming van de auteur.
Kijk, in jouw mening kan ik me nou vinden. Ik vind ook dat BartVB dat het beste zelf kan uitmaken. Het is toch per slot van rekening zijn site, niet?matel schreef:Er komen best wel een aantal leden in aanmerking, maar ik denk dat Bartvb dat het beste zelf kan uitmaken![]()
Natuurlijk wel een goed compromis van M@rten

MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
Klopt, maar hoe kan hij nou weten wie goede leden zijn? Hij komt hier haast nooit, dus helpen we 'm een handje 

Ja, hij hoeft m alleen maar in te koppen 

Ik denk dat deze over een tijdje heus wel zal komen, maar in welk verband e.d. weet ik niet.DeMolT schreef:ja maar ik denk niet dat er een mod of admin komt
En dat "een tijdje" moet je ruim nemen (denk maar aan een jaartje of 2)

Nee, dan zitten wij hier nog steeds op 2.0.3, want geen admin = geen updates.DeMolT schreef:dan werken we met phpbb 8.0