Gehackt

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
wizzzzzzzz
Berichten: 661
Lid geworden op: 05 feb 2005, 14:26
Locatie: Op zolder
Contacteer:

Bericht door wizzzzzzzz » 29 aug 2006, 18:49

Menace2Society schreef:
Als je geen commentaar wilt, dan moet je jouw belachelijke MSN escpades hier niet plaatsen! Het is een publiek forum, en ook nog eens een CHAT forum! Jij bent niet degene die mij verelt wat ik WEL en NIET kan zeggen!

Ik weet niet alles, alleen dat jij naief genoeg bent om iemand zomaar toe te voegen die jou 'hackt'...
Volgens mij vroeg hij ook niet om commentaar maar om hulp, wat toch het doel is van dit forum... :roll:
http://www.arcadepunt.nl meer dan 23.000 flashgames

LoYaL
Berichten: 754
Lid geworden op: 15 okt 2004, 19:20
Contacteer:

Bericht door LoYaL » 29 aug 2006, 19:08

Menace2Society schreef:
LoYaL schreef:
Menace2Society schreef: Denk jij wel na voordat je zomaar een vreemde aan je MSN toevoegt? Blijkbaar niet, anders had je hier niet om hulp hoeven vragen ;).
Een vreemde? Dan weet je meer als mij :o En als ik om hulp vraag en jij me niet wilt helpen, hoef je ook geen 'nutteloze' posts te posten waar ik verder NIKS mee kan. Je kent die persoon niet, weet deels wat er gebeurt is en probeer dus aub niet te doen alsof je alles weet :roll:
Als je geen commentaar wilt, dan moet je jouw belachelijke MSN escpades hier niet plaatsen! Het is een publiek forum, en ook nog eens een CHAT forum! Jij bent niet degene die mij verelt wat ik WEL en NIET kan zeggen!

Ik weet niet alles, alleen dat jij naief genoeg bent om iemand zomaar toe te voegen die jou 'hackt'...
1: ) Mijn doel van deze post is dat mensen me ermee helpen, en ik sta dus absoluut niet te wachten op types als jij die denken alles te weten, wat dus niet zo is.

2: ) Ik snap best dat niet iedereen wil helpen, blijf dan het liefst uit me topic? Als je iets nuttigs hebt te melden doe je dat, zoniet hoef je ook niet te posten.

3: ) Ik ben niet degene die jou vertelt wat je wel of niet moet doen, wel vertel ik je dat je niet moet doen alsof je alles weet, want dat weet je niet. Je kent de persoon niet dus moet je ook niet met zinnen komen als:

Code: Selecteer alles

Weer een voorbeeld van 'nutteloos chatten' gone bad...
Hoe weet jij nou dat het nutteloos chatten is? Je kent die persoon amper.... En weet te weinig over de situatie om zo een zin neer te zetten.

PS: Nu het probleem is opgelost mag hier best een slotje op. ;)
http://www.rappersonline - voor al je online rapmovies + downloads !

svenn
Berichten: 5001
Lid geworden op: 14 jul 2004, 13:00
Locatie: Kortrijk
Contacteer:

Bericht door svenn » 29 aug 2006, 19:12

Oke het Is opgelost. Topic gesloten op user aanvraag.

Gesloten