Vaarwel phpBB.nl!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Het probleem is dus, ze gaan weg. Maar waar blijven de concrete voorstellen? Ik heb nog nooit een pmje ontvangen e.d. Ik wil heus wel dingen veranderen waar gebruikers vinden wat veranderd moet worden. Maar hoor niets. Ik hoor alleen onvrede over de dingen die veranderd zijn. En de kritiek die geleverd word niet inhoudelijk maar persoonlijk geregeld, ja daar doe je niemand een plezier. Gaarne met concrete voorstellen komen, daar hebben we nog wat aan.
Als wij dingen uit ons zelf veranderen is het een en al kritiek, daar worden wij als team niet vrolijk van. Kom dan zelf met voorstellen, zodat we die in overweging kunnen worden genomen. Pm me raak, de knop zit bij elk bericht en je zult zien dat er echt wel geluisterd word naar jullie bezwaren suggesties e.d. Maar zomaar weglopen heeft niemand wat aan.
Als wij dingen uit ons zelf veranderen is het een en al kritiek, daar worden wij als team niet vrolijk van. Kom dan zelf met voorstellen, zodat we die in overweging kunnen worden genomen. Pm me raak, de knop zit bij elk bericht en je zult zien dat er echt wel geluisterd word naar jullie bezwaren suggesties e.d. Maar zomaar weglopen heeft niemand wat aan.
- Diablo Gamer
- Contacteer:
Ik ga jullie beiden missen.
Stef, ik smeek het je, ga eens wat zinnigs doen, en blijf niet op die stoel wachten tot de eerste Release Candidate van phpBB 3 wordt uitgegeven. Je bent beheerder om daadkrachtig op te treden, met de gunst van de gebruiker. Luister naar die gebruikers en ga voortvarend aan het werk.
Het moet over zijn met het moddersmijten. Het moet over zijn met die discussies. Het moet over zijn met het gezeik. GA ALSJEBLIEFT WAT NUTTIGS DOEN.
Je weet wat er van je verwacht wordt, en iedereen verwacht dat je dat ook gaat doen. Zoals je signature dat zo mooi zei.
Wat is dit voor een forum? Juist, een supportforum, geen kippenhok. Geef gewoon goede support, meer hoef je niet te doen, is dat zo moeilijk mensen? Poespas heb je daar niet voor nodig.
Stef, ik smeek het je, ga eens wat zinnigs doen, en blijf niet op die stoel wachten tot de eerste Release Candidate van phpBB 3 wordt uitgegeven. Je bent beheerder om daadkrachtig op te treden, met de gunst van de gebruiker. Luister naar die gebruikers en ga voortvarend aan het werk.
Het moet over zijn met het moddersmijten. Het moet over zijn met die discussies. Het moet over zijn met het gezeik. GA ALSJEBLIEFT WAT NUTTIGS DOEN.
Je weet wat er van je verwacht wordt, en iedereen verwacht dat je dat ook gaat doen. Zoals je signature dat zo mooi zei.
Wat is dit voor een forum? Juist, een supportforum, geen kippenhok. Geef gewoon goede support, meer hoef je niet te doen, is dat zo moeilijk mensen? Poespas heb je daar niet voor nodig.
... Maar ik modereer (nog) niet.
wtf, heeft dit misschien te maken met de tol die Belgie nu wil aan de grenzen, voor zo een grapje iemand belangerijk en bekend bannen in de phpbb wereld als je weet wat ik bedoel?Janmarques schreef:Ben niet in functie te gaan zeggen waarom precies, maar [HIERUIT] kan je 't wel afleiden!
Btw jammer dat je weggaat, prophecy, de members die nog blijven en nog support nodig hebben zullen je missen.
Ik blijf ook nog even, maar als dat racisme nog blijft duren ben ik hier ook weg

Raimon werd gewoon te populair en dat mag niet natuulijk! Alhoewel je populair op twee kanten kan bekijken. Er is een film gemaakt met de naam "Gladiator" en laat ik dan zeggen dat Raimon de spanjaard is
Lekker cryptisch :thumb:

Last edited by Kazango on Sat sep 23, 2004 6:35 am; edited 458 times in total
Het is niet de eerste keer dat Raimon gebanned is geworden om zijn gedrag.
Hij is hier toendertijd meerdere malen op aangesproken geworden voordat hij een ban kreeg.
Onder de "voorwaarde" dat hij terug mocht komen werd wel gesteld dat hij zich normaal zou gedragen.
Hoe Raimon zich in dat topic heeft gedragen kan gewoon weg niet, zo praat je niet over andere mensen (zij het een gewoon lid of een team lid).
Als je iedereen zou toelaten om zo over en tegen elkaar te praten zou het binnen de kortste keren een moddergevecht van hier tot tokio worden
en dat lijkt mij nou ook weer niet de bedoeling.
Er zijn hier nou schijnbaar eenmaal "pispaaltjes" nodig in het team, maar om ze zo af te schilderen dat is nou ook weer niet nodig.
Hopenlijk kan het bij dit blijven..
Hij is hier toendertijd meerdere malen op aangesproken geworden voordat hij een ban kreeg.
Onder de "voorwaarde" dat hij terug mocht komen werd wel gesteld dat hij zich normaal zou gedragen.
Hoe Raimon zich in dat topic heeft gedragen kan gewoon weg niet, zo praat je niet over andere mensen (zij het een gewoon lid of een team lid).
Als je iedereen zou toelaten om zo over en tegen elkaar te praten zou het binnen de kortste keren een moddergevecht van hier tot tokio worden

Er zijn hier nou schijnbaar eenmaal "pispaaltjes" nodig in het team, maar om ze zo af te schilderen dat is nou ook weer niet nodig.
Hopenlijk kan het bij dit blijven..
Ik ben nog niet zo heel lang hier actief en heb ik misschien in de ogen van sommigen geen recht van spreken en ben ik geheel niet bekend met het verleden van dit board maar ik wil toch even wat kwijt.

Ik denk dat met een beetje meer inlevingsvermogen je de opmerking van Raimon waarop hij is gebanned in een andere context kunt plaatsen, als je de tekst letterlijk neemt zou je er aanstoot aan kunnen nemen maar denk niet dat hij het zo letterlijk meende.Nymphy schreef:Hoe Raimon zich in dat topic heeft gedragen kan gewoon weg niet, zo praat je niet over andere mensen (zij het een gewoon lid of een team lid).
Mijn opmerking in het wintersfeer topic over de donderwolken boven phpbb.nl die schijnbaar door Stef niet begrepen werd was wel bedoeld met het oog op een situatie als zich nu openbaart, er word hier idd niet openlijk met modder gegooid maar als je een beetje hier in sommige topics tussen de regels in leest krijg je wel de indruk dat er iets aan de hand is/was, ik kreeg die indruk iig wel.Nymphy schreef:Als je iedereen zou toelaten om zo over en tegen elkaar te praten zou het binnen de kortste keren een moddergevecht van hier tot tokio wordenen dat lijkt mij nou ook weer niet de bedoeling.
Hier zal ik me dan maar verder bij aansluitenmr.Stone schreef:Toch vind ik het nog steeds een overdreven reactie (die ban) maar 10 tegen 1 heeft dat te maken met het verleden waarvan ik niets weet

Beste Mensen ik wil het volgende kwijt.
Voordat ik een reactie krijg van een hoger iemand ja ik ben een Kloon van de gebanden.
Maar ik kom met een doel , iets verduidelijken.
Er is veel gebeurd de laatse weken jaren, zowel positieve dingen en negatieve dingen natuurlijk,
Maar als "Raimon" graag een pispaaltje wou, waarom is hij na die ban dan ook trouw gebleven aan phpBB.nl met support geven, wat hij eerst niet wou?
En na zijn eerste ban waar 2 schuld haden maar eentje een ban gekregen had, heeft hij natuurlijk ook veel overnagedacht waarom hij wel, en de ander die het zelfde uitvoerde geen ban kreeg?
Alles heeft een rede en als het goed is is die bekent?
Voor de rest is het hardstikke zonde dat de ster der sterren Paul niet meer verder wilt gaan.
Maar als je de reactie had gelezen was het geen pispaaltje bericht nog een "troll" eerder een flauwe grap (zie het smilietje)
Het onderscheid maken van een troll post of een flauwe grap laat ik momenteel te midden.
(Als je bepaalde berichten leest op het grootse forum (waarvan ik geen naam bekend maak) van nederland dit wel kunt begrijpen, wat het verschil tussen een troll en een flauw grapje is)
Maar om te zeggen dat het gemeend was dat weet ik wel zeker 100% dat het niet zo is, wat er in het verleden is gebeurt dat is correct maar dat had ook een reden.
Een reden die bekent moet zijn, tevens zijn er nog diverse dingen die niet aangekaart zijn.
maar daar gaat het toch niet om? het is toch niet voor niets verleden tijd?
Iedereen heeft wellis waar soms niet iedereen in hun waarde laten zitten.
Ieder mens is uniek in hun of haar dingen doen, ook al drukken ze het niet goed uit.
Maar laten we gewoon de oude sfeer weer terug krijgen dat van phpBB.nl weer het fantastiche support forum bestaat.
Dat mensen kunnen zeggen ja ik ben goed geholpen, ik kan weer verder met phpBB.
Daar zijn we toch voor hier en niet voor uitlokken,ruzie maken en meer?
Maar voor support goede support dat teld gewoon dat iedereen mooi en goed geholpen wordt.
Wat 4 maanden geleden goed en fantastisch ging, dat er eens leuk gediscuseerd kon worden op de goede manier.
Ik hoop dat ik me punt duidelijk heb gemaakt, en dat het oude phpBB.nl wat ik mis aan de laatse reactie lijs top de index terug kan komen.
De goede oude tijd waar af en toe humour wel op zijn plaats kon.
Tot zo ver, gegroet de gebande kloon die graag geband blijft _<>-<>_
En nee ik maak me zelf niet openbaar wie ik ben, daar geef ik u de voordeel van de twijfel voor.
Voordat ik een reactie krijg van een hoger iemand ja ik ben een Kloon van de gebanden.
Maar ik kom met een doel , iets verduidelijken.
Er is veel gebeurd de laatse weken jaren, zowel positieve dingen en negatieve dingen natuurlijk,
Maar als "Raimon" graag een pispaaltje wou, waarom is hij na die ban dan ook trouw gebleven aan phpBB.nl met support geven, wat hij eerst niet wou?
En na zijn eerste ban waar 2 schuld haden maar eentje een ban gekregen had, heeft hij natuurlijk ook veel overnagedacht waarom hij wel, en de ander die het zelfde uitvoerde geen ban kreeg?
Alles heeft een rede en als het goed is is die bekent?
Voor de rest is het hardstikke zonde dat de ster der sterren Paul niet meer verder wilt gaan.
Maar als je de reactie had gelezen was het geen pispaaltje bericht nog een "troll" eerder een flauwe grap (zie het smilietje)
Het onderscheid maken van een troll post of een flauwe grap laat ik momenteel te midden.
(Als je bepaalde berichten leest op het grootse forum (waarvan ik geen naam bekend maak) van nederland dit wel kunt begrijpen, wat het verschil tussen een troll en een flauw grapje is)
Maar om te zeggen dat het gemeend was dat weet ik wel zeker 100% dat het niet zo is, wat er in het verleden is gebeurt dat is correct maar dat had ook een reden.
Een reden die bekent moet zijn, tevens zijn er nog diverse dingen die niet aangekaart zijn.
maar daar gaat het toch niet om? het is toch niet voor niets verleden tijd?
Iedereen heeft wellis waar soms niet iedereen in hun waarde laten zitten.
Ieder mens is uniek in hun of haar dingen doen, ook al drukken ze het niet goed uit.
Maar laten we gewoon de oude sfeer weer terug krijgen dat van phpBB.nl weer het fantastiche support forum bestaat.
Daar zijn we toch voor hier en niet voor uitlokken,ruzie maken en meer?
Maar voor support goede support dat teld gewoon dat iedereen mooi en goed geholpen wordt.
Wat 4 maanden geleden goed en fantastisch ging, dat er eens leuk gediscuseerd kon worden op de goede manier.
Ik hoop dat ik me punt duidelijk heb gemaakt, en dat het oude phpBB.nl wat ik mis aan de laatse reactie lijs top de index terug kan komen.
De goede oude tijd waar af en toe humour wel op zijn plaats kon.
Tot zo ver, gegroet de gebande kloon die graag geband blijft _<>-<>_
En nee ik maak me zelf niet openbaar wie ik ben, daar geef ik u de voordeel van de twijfel voor.
Ik denk dat dit topic wel aangeeft dat er meer mis is met phpBB.nl dan het team denkt. Verder ga ik er nu niet inhoudelijk op in, omdat ik nu net terug kom van mijn werk en er totaal geen zin in heb!
Mensen die mij bedankt hebben voor mijn support hier en die mij gaan missen heb ik nog maar één ding te zeggen:
Blijf phpBB gebruiken, wat er ook gebeurt, het is en blijft fantastische software! Voor de mensen die echt niet zonder me kunnen, ben ik nog wel een tijdje te bereiken via mail of anders wel via PM.
Adios amigos!
// EDIT: Toch maar even een reactie op de kloon:

Mensen die mij bedankt hebben voor mijn support hier en die mij gaan missen heb ik nog maar één ding te zeggen:
Blijf phpBB gebruiken, wat er ook gebeurt, het is en blijft fantastische software! Voor de mensen die echt niet zonder me kunnen, ben ik nog wel een tijdje te bereiken via mail of anders wel via PM.
Adios amigos!

// EDIT: Toch maar even een reactie op de kloon:
Heel simpel, om mensen te helpen..._<>-<>_ schreef:Maar als "Raimon" graag een pispaaltje wou, waarom is hij na die ban dan ook trouw gebleven aan phpBB.nl met support geven, wat hij eerst niet wou?
Tja, dat is logisch, maar dan alsnog hij was waarschijnlijk fout, ongeacht of de andere persoon er nou in gedeeld had of niet..._<>-<>_ schreef:En na zijn eerste ban waar 2 schuld haden maar eentje een ban gekregen had, heeft hij natuurlijk ook veel overnagedacht waarom hij wel, en de ander die het zelfde uitvoerde geen ban kreeg?
Dat leek mij inderdaad ook, maarja er is inmiddels anders over beslist..._<>-<>_ schreef:Maar als je de reactie had gelezen was het geen pispaaltje bericht nog een "troll" eerder een flauwe grap (zie het smilietje)
Dat laatste kon al, ook met een *beep* sfeer, maar het helpt niet aan de tevredenheid van de mensen die er voor zorgen dat de mensen die hulp nodig hebben met hun phpBB!_<>-<>_ schreef:Maar laten we gewoon de oude sfeer weer terug krijgen dat van phpBB.nl weer het fantastiche support forum bestaat.
Er word nu eindelijk eens goed gediscusieerd in dit topic, jammer dat er een vertrek van mij en later van paul aan vooraf moest gaan._<>-<>_ schreef:Daar zijn we toch voor hier en niet voor uitlokken,ruzie maken en meer?
Ik denk dat ik het inmiddels wel weet..._<>-<>_ schreef:Tot zo ver, gegroet de gebande kloon die graag geband blijft _<>-<>_

Laatst gewijzigd door Coen op 13 jan 2007, 08:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik denk dat het team met name Stef moeten gaan nadenken wat er nou aan de hand is. Je lost het dus niet op door bans te strooien vanwege oudzeer. Mijn mening is als je niet weet hoe dit op te lossen of niet ziet dat het forum zou in een diep dal wordt getrokken, dan moet je je conclusie trekken en desnoods terugtrekken.
Support geven is meer dan met linkjes strooien, support geef je aan diegene die om hulp vragen veelal omdat ze er zelf even niet uitkomen. Ik zie nu soms nieuwe members afdruipen die geen support krijgen maar domme opmerkingen krijgen. Let wel jullie zitten hier niet voor jezelf maar voor de mensen die hulp willen in hun eigen taal, het prijkt bovenaan de pagina!
Hou op met het verdedigen van je gelijk die je niet hebt, doe je ogen open en verander je zienswijze. Dan alleen kan je de sfeer terugkrijgen die er ooit was.
Support geven is meer dan met linkjes strooien, support geef je aan diegene die om hulp vragen veelal omdat ze er zelf even niet uitkomen. Ik zie nu soms nieuwe members afdruipen die geen support krijgen maar domme opmerkingen krijgen. Let wel jullie zitten hier niet voor jezelf maar voor de mensen die hulp willen in hun eigen taal, het prijkt bovenaan de pagina!
Hou op met het verdedigen van je gelijk die je niet hebt, doe je ogen open en verander je zienswijze. Dan alleen kan je de sfeer terugkrijgen die er ooit was.
Last edited by Kazango on Sat sep 23, 2004 6:35 am; edited 458 times in total
Kun je allemaal wel zeggen. MAAR wij zijn ook maar mensen. Jullie denken dat wij dit voor onze plicht doen om mensen te bannen. Nee dus, er is al vaker gewaarschuwd en dergelijke. En wij zijn natuurlijk voor een goede forum waar de gebruikers met tevredenheid het nieuws lezen in het Nederlands over de beste forumsoftware in de wereld (hoop ik).Kaza schreef:Ik denk dat het team met name Stef moeten gaan nadenken wat er nou aan de hand is. Je lost het dus niet op door bans te strooien vanwege oudzeer. Mijn mening is als je niet weet hoe dit op te lossen of niet ziet dat het forum zou in een diep dal wordt getrokken, dan moet je je conclusie trekken en desnoods terugtrekken.
Wij willen ook graag support geven en wij zien graag nieuwe mensen en heb ze nog niet zien afdruipen anders. Als je een voorbeeld geeft waar dat gebeurt, pm me dan. Wij horen als team geen geluiden dat jullie het oneens zijn. Alleen dat jullie over een aantal personen het niet eens zijn in het team. Dit is het team en daar zul je het mee moeten doen, heel simpel.
Wij zijn als team altijd in voor veranderingen, als jullie het maar aangeven. En nee dat is niet om iemand uit zijn functie te zetten maar andere randvoorwaarden op dit forum. Ik heb van niemand op dit forum dingen gehoord die voor verandering vatbaar zijn.
Kom met wat concrete voorstellen, want aan dat *beep* van hierboven heeft niemand wat aan.
Hier word ik dood misselijk van met zulke reacties.Salomon schreef:Niet alle actieve gebruikers wegjagen of bannen?
En ik weet denk ik ook wie de kloon is...
Wij zijn hier NIET om gebruikers te bannen. Diegene die gebant zijn hebben òf al een waarschuwing gehad òf hebben de boel zo uit de hand laten lopen dat we moeten grijpen naar het hoogste middel wat er bestaat. Jullie kunnen alles makkelijk zeggen maar je weet niet eens de voorgeschiedenis. Hoe kunnen jullie dan oordelen of het terecht is of niet?