Ja en de gebruiksaanwijzing staat ook al online (vol fouten, maar dat terzijde)
 Ja en de gebruiksaanwijzing staat ook al online (vol fouten, maar dat terzijde)*vist naar complimentjes

Ik dacht dat jij ging slapen???? Verslaafd?Lady Elensar schreef:lol, bij mij niet.. Maar dat komt omdat ik wsl gewoon een te klein beeldscherm heb. (gezien de post above)XP-Rene schreef:En dat is inmiddels ook opgelost.
Ach ja. Ik moet dringend is een nieuw ding hebben. Een hele nieuwe pc eigenlijk...
XP-Rene schreef:Ik dacht dat jij ging slapen???? Verslaafd?Lady Elensar schreef:lol, bij mij niet.. Maar dat komt omdat ik wsl gewoon een te klein beeldscherm heb. (gezien de post above)XP-Rene schreef:En dat is inmiddels ook opgelost.
Ach ja. Ik moet dringend is een nieuw ding hebben. Een hele nieuwe pc eigenlijk...
 jij wel Xp Rene
 jij wel Xp Rene  
Ja, absoluut, heb eens zitten rekenen, en ik zit hier gemiddeld 12-14 uur per dag.Opeltijgertje schreef:Ikke niet hoor jij wel Xp Rene
Klopt, we zijn net klaar, voor zover je over "klaar" kunt spreken.Lady Elensar schreef:Er wordt gewerkt aan phpbb.nl, hier midden in de nacht ofzo 8)

LOL, alsof ik dat nog niet in de gaten hadOpeltijgertje schreef: Normaal is het 6 tot 8 uur dus tja over slaving hoe kom je er bij