Bee's Bar
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Bedoel je heel toevallig deze ?Lady Elensar schreef:( -> was nog een reactie op het bericht van Nymphy van de vorige blz. In de tussentijd waren er al zo'n 6 nieuwe geplaatst
)
*tromgeroffel*
Dames en heren, allen opgelet! Er is een heuze wedstrijd aan de gang in het topic over een nieuwe website!
(*is te lui om de link op te zoeken en te kopiëren*)
Wie zal er het laatste antwoord hebben?
Komt dat zien!
*tromgeroffel*
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Groot gelijk leef je uitNymphy schreef:ach we moeten ook eens een avondje plezier hebben he

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
- Lady Elensar
Ik ga slapen.. jaja, ik ben de eerste die deze stap durft te zetten, 8) Wát een overwinning zeg! 
Truste mensen..
ps. Wel oppassen dat dit forum niet gesloten moet worden hoor (vanwege uit de hand lopende gesprekken van moderators?
) Het is hier net zo gezellig! 
en @ René: Ja, die ja.

Truste mensen..

ps. Wel oppassen dat dit forum niet gesloten moet worden hoor (vanwege uit de hand lopende gesprekken van moderators?

en @ René: Ja, die ja.

Laatst gewijzigd door Lady Elensar op 11 feb 2006, 01:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb jij lol dan? Ik heb nog veel meer dan dat, m'n buik doet al zeer van het lachen.Nymphy schreef:ach we moeten ook eens een avondje plezier hebben he
KNAVIVO DIERENHULP
Ach een beetje onzin kan geen kwaad, als er maar geen speciaal forum voor geopend word.Lady Elensar schreef:ps. Wel oppassen dat dit forum niet gesloten moet worden hoor (vanwege uit de hand lopende gesprekken van moderators?) Het is hier net zo gezellig!

*is nog altijd blij dat het spellenforum weer weg is.
- Carlo Claessen
Gewoon een (h)eerlijk Amsteltje is goed genoeg voor mij hoorCarlo Claessen schreef:jack danielsNymphy schreef:zal zo effe de drank uitdelen
doe maar een dubbele, geen ijs

KNAVIVO DIERENHULP
- Lady Elensar
Vuurwater?Stef schreef:*zit aan het water
KNAVIVO DIERENHULP
- Lady Elensar
Ga dan!!!Stef schreef:Ik moet echt naar bed, morgenvroeg heb ik weer een afspraak.
En ik zit inmiddels lekker buiten met de laptop, in huis wordt er niet gerookt, en wil hier niks missen.
KNAVIVO DIERENHULP
- Lady Elensar
Hoezo? Omdat ik nog steeds aan de pc zit?Stef schreef:Freak!XP-Rene schreef:En ik zit inmiddels lekker buiten met de laptop, in huis wordt er niet gerookt, en wil hier niks missen.

KNAVIVO DIERENHULP