En hoop je dat dat goed gaat?paul schreef:Volgende week eerste rijles)
Bee's Bar
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
- Bas
- Contacteer:
.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Een goede tip niet zenuwachtig zijn gewoon doen.paul schreef:Ja zelf betaald. En netjes de fiets. (Heb nog geen rijbewijs, Volgende week eerste rijles
)
me heeft het daar door ook goed gedaan
Wordt later als BOB Spelen
Zo Bee bank beroofd 8)Bee schreef:Ja, ik heb mijn paspoort altijd bij mij, hij zit in mijn portomonnee, naast mijn enorme collectie treinkaartjes ter waarde van 3,50
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Had het over het auto onderwerp hepaul schreef:Je krijgt hier gewoon altijd een bon
LOL ik zeg niks dadelijk breng ik nog iemand op ideen
gewoon veel oefenen met GTA, dan red je het wel :thumb:paul schreef:Ja zelf betaald. En netjes de fiets. (Heb nog geen rijbewijs, Volgende week eerste rijles
)
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
Lol ik dacht carmegeddon (hele oude)
Btw wie wordt ook automatisch uitgelogt op phpBB.nl ik wordt er gek van
Btw wie wordt ook automatisch uitgelogt op phpBB.nl ik wordt er gek van
ik niet, maar zodra ik een topic open, en ik ga terug na de index, staan opeens alle berichten als gelezen markeerd...
en ja ik heb cookies al op (yum) , en mn temp files verwijderd
en ja ik heb cookies al op (yum) , en mn temp files verwijderd
Is de Bar nog open ik verhonger en heb dorst, Ja Bee je hebt het geld al ik ben helemaal bankroet 
die suikerpinda's hoef ik niet!
maar die halve liter appelsap drink ik wel op!
*burp*
maar die halve liter appelsap drink ik wel op!
*burp*
-
wizzzzzzzz
- Contacteer:
Mogge Paul,
Enne gule Bui
Enne gule Bui
geen cherry cola in de aanbieding?paul schreef:Nee, actie van coca cola