Grafisch wedstrijdje !!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Heb ik al gedaan

Nee weet al hoe je hem gemaakt hebt dus daar gaat het me om..
Je hebt nieuwe banner gemaakt...lichtblauw/paarse achtergrond..moter uitknippen..motor erin plaatsen en wat vervagen..daarna nog een keer invoegen maar dan roteren en weer vervagen..Daarna de No Fear ogen uitknippen..1 links en vervagen..1 rechts en vervagen en een duidelijke in het midden..dan tekst invoegen met een new style en buitenkanten op gradient..
Of heb ik een foutje??

Je hebt nieuwe banner gemaakt...lichtblauw/paarse achtergrond..moter uitknippen..motor erin plaatsen en wat vervagen..daarna nog een keer invoegen maar dan roteren en weer vervagen..Daarna de No Fear ogen uitknippen..1 links en vervagen..1 rechts en vervagen en een duidelijke in het midden..dan tekst invoegen met een new style en buitenkanten op gradient..

Of heb ik een foutje??
[+] Isento at DeviantArt
Heb hier al enkele zaken gepost... Moet maar es checke. Zal iets proberen, maar ik weet niet of ik deze vandaag nog kan afwerken. De reis van Italië terug naar België was nogal heftig en ik heb geen oog dicht gedaan op de bus...
Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» Access - The Party Concept!
» w0lfie.be
» Access - The Party Concept!
Ik moest vandaag voetballe en morge moet ik winkele met ons mam (..
..) zal zo snel mogelijk wat maken!

[+] Isento at DeviantArt
helemaal verkeerd dit was hem eerstLeipo schreef:Heb ik al gedaan![]()
![]()
Je hebt nieuwe banner gemaakt...lichtblauw/paarse achtergrond..moter uitknippen..motor erin plaatsen en wat vervagen..daarna nog een keer invoegen maar dan roteren en weer vervagen..Daarna de No Fear ogen uitknippen..1 links en vervagen..1 rechts en vervagen en een duidelijke in het midden..dan tekst invoegen met een new style en buitenkanten op gradient..![]()
Of heb ik een foutje??