Nova-news
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Ik sta voor WIS en FRA een 5.7 ofzo.michaa113 schreef:Nouw het heb wel geholpen voor engels sta ik nu een 6 voor wiskunde een 5 en voor frans ook een 5

Maar ik heb volgende week proefwerkweek en dan ga ik veel meer leren, maar dan heb ik toch alleen maar 's ochtends "les" (in de gymzaal

MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
Ik dus niet. Er is alleen een inhaaldag voor als je er niet was.chatgek schreef:Ik kan repetities die ik slecht heb gemaakt herkansen 8) (maximaal 4)

MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
- John_de_Vries
- Contacteer:
Zeker
Satan heeft ook wapens, maar die zal uiteindelijk de nederlaag lijden.
Nou wil ik niet beweren dat de computer slecht is, anders had ik hem allang weggedaan, maar om nou meer tijd met je computer dan met God door te brengen
En zeggen "ik ben Christen en Jezus heeft me gered" en vervolgens happy doorleven is natuurlijk ook niet de bedoeling.
Daarom moet ik me meer op God richten, we leven immers voor Hem, lees Romeinen 14 er maar op na.
Eigenlijk is je hele leven plezier als je Hem oprecht dient, het is niet iets vervelends.
Als je echt naar God wilt leven, dan moet je Jezus imiteren.

Ik wil hier niks mee zeggen, maar is er nu ook drugs en dergelijke dankzij God?God heeft de mens gemaakt en dankzij God is er nu ook de computer die is er ook niet voor niets.
Satan heeft ook wapens, maar die zal uiteindelijk de nederlaag lijden.
Nou wil ik niet beweren dat de computer slecht is, anders had ik hem allang weggedaan, maar om nou meer tijd met je computer dan met God door te brengen

En zeggen "ik ben Christen en Jezus heeft me gered" en vervolgens happy doorleven is natuurlijk ook niet de bedoeling.
Daarom moet ik me meer op God richten, we leven immers voor Hem, lees Romeinen 14 er maar op na.
Eigenlijk is je hele leven plezier als je Hem oprecht dient, het is niet iets vervelends.
Als je echt naar God wilt leven, dan moet je Jezus imiteren.
Laatst gewijzigd door SuperNova op 05 jun 2003, 18:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-sorry, ik heb geen tijd meer voor phpBB-
Mwao ieder zijn keus alweer..
Ik ben niet zo'n God freak om het eerlijk te zeggen..
Ik geloof wel dat er nog iets "hogers'' is ..
Maar ik heb dan ook alweer zoiets.. ze zeggen altijd dat God alles regelt..
En dat de goede mensen in de hemel komen enzo..
En dat je niet moet roken en dergelijke..
Maar dan heb ik zoiets van.. tja.. God doet alles volgens ze maar je mag niet iets doen wat hij zelf heeft laten doen..
Maar ik heb wel respect voor ze.. En dat is toch een van de belangrijkste dingen ervan denk ik..
Ik ben niet zo'n God freak om het eerlijk te zeggen..
Ik geloof wel dat er nog iets "hogers'' is ..
Maar ik heb dan ook alweer zoiets.. ze zeggen altijd dat God alles regelt..
En dat de goede mensen in de hemel komen enzo..
En dat je niet moet roken en dergelijke..
Maar dan heb ik zoiets van.. tja.. God doet alles volgens ze maar je mag niet iets doen wat hij zelf heeft laten doen..
Maar ik heb wel respect voor ze.. En dat is toch een van de belangrijkste dingen ervan denk ik..
[+] Isento at DeviantArt
God heeft alles geschapen.. dus ook sigaretten, bommen, straaljagers en dergelijke..
Maar dan worden ze wel kwaad als de straaljagers ofzo ingezet worden.. terwijl dat God ze heeft geschapen..
Maar dan worden ze wel kwaad als de straaljagers ofzo ingezet worden.. terwijl dat God ze heeft geschapen..
[+] Isento at DeviantArt
Personen die in God, Allah of hoe ze hem ook willen noemen in hun geloof, geloven vaak ook in een duivel of een satan. Die duivel of Satan plaatst het kwaad op de aarde, en het is de taak aan God om het kwaad tegen te gaan.
Maar ik denk dan, waar is dan die vrijheid van keuze?
Als de één tegen de ander 'strijdt' omdat Hij/Zij het er niet mee eens is.
Maar het is al eerder gezegd.
Maar ik denk dan, waar is dan die vrijheid van keuze?
Als de één tegen de ander 'strijdt' omdat Hij/Zij het er niet mee eens is.
Maar het is al eerder gezegd.
en die dienen we te respecteren. Of we het er mee eens zijn of niet.ieder zijn keus ..
Zucht.. hier moet je toch echt met een Christen met meer ervaring over discussieren.
Zoveel wijsheid om deze discussie aan te gaan heb ik nog niet,
maar ik weet wel dat je God niet de schuld kan geven van het bestaan van sigaretten etc.
Als je wil zal ik eens navragen waarom God de satan laat bestaan.
Ik heb overigens wel een idee, want verleiding moet er zijn, staat in de Bijbel.
maar ik weet wel dat je God niet de schuld kan geven van het bestaan van sigaretten etc.
Ik heb overigens wel een idee, want verleiding moet er zijn, staat in de Bijbel.
-sorry, ik heb geen tijd meer voor phpBB-
Misschien dom of nieuwsgierig..SuperNova schreef:Zucht.. hier moet je toch echt met een Christen met meer ervaring over discussieren.

Maar hoe komt dat je in een keer zo aangetrokken voelt aan God?
Ik snap dat nooit zo goed.. Dat je in een keer flink gelovig word terwijl je volgens mij alleen in de kerk over god praat en verder weinig over hem hoort.
Laatst gewijzigd door Stef op 08 dec 2005, 10:45, 1 keer totaal gewijzigd.