Wat is hier de gemiddelde leeftijd?
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Haha, niet echt een ukkepuk dus,ukkepuk schreef:39

KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
-
Voor zover het er nu naar uitziet, ben je bij lange na de jongste niet BeeBee schreef:Zover ik weet ben ik het jongste teamlid hier, ik ben nu bijna 2 maanden zestien.

KNAVIVO DIERENHULP
Maar je leest het dan ook al voor de tweede keer niet goed. Ik zei: Jongste teamlidXP-Rene schreef:Voor zover het er nu naar uitziet, ben je bij lange na de jongste niet BeeBee schreef:Zover ik weet ben ik het jongste teamlid hier, ik ben nu bijna 2 maanden zestien.
... Maar ik modereer (nog) niet.
Ik ben nu 12 jaar. Volgend jaar op 6 mei word ik 13. Ik ben begonnen met phpBB toen ik tussen de 10 en de 11 was. Ik had een tijd terug een cursus HTML gedaan uit de ZoZitDat(soort Kijk voor jonger kinderen(veeeel dunner)) en ik wou een forum maken bij mij broers web-log. Ik heb toen 5 keer achter elkaar het forum opnieuw geïnstalleerd en een MOD(de oorzaak) Uiteindelijk waren mijn broer en ik de enige die lid waren en is het opgedoekt(het forum).
sudo apt-get remove windows
- Bas
- Contacteer:
Ik nog niet eens hier gepost?
Oké, ik begon met HTML toen ik 7 was, met als voorbeeld: de Windows98 Readme. Later, in 2002 (dus: 8/9) kreeg ik een tijdschrift, met CD, waar een HTML-editor met HTML en CSS-handleiding bijzat. Toen ongeveer begon ik ook met PHP, wat op dezelfde CD zat. Met dank aan de manual
Toen ik 10 werd kreeg ik een internetverbinding, en later kwam ik uit op phpBB. Nu ben ik 12, en 25 augustus word ik 13 
Oké, ik begon met HTML toen ik 7 was, met als voorbeeld: de Windows98 Readme. Later, in 2002 (dus: 8/9) kreeg ik een tijdschrift, met CD, waar een HTML-editor met HTML en CSS-handleiding bijzat. Toen ongeveer begon ik ook met PHP, wat op dezelfde CD zat. Met dank aan de manual

.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
- Lady Elensar
nou ik ben 20 jaartjes oud
Kwam eerst in aanraking met Phpbb.nl nadat ik mod was geworden op een site (Tja geen Spam hoor)
En toen heb ik me wat meer verdiept in de Phpbb software en zodoende me eigensiteje opgericht met Phpbb software en een beetje aan het modden naar mijn wensen en nog steeds hoor
Dus dit even in het kort uitgelegt hoe ik beland ben met Phpbb software! Pfoe he het wordt zowat een story topic
Damm ik voel me oud
8)

Kwam eerst in aanraking met Phpbb.nl nadat ik mod was geworden op een site (Tja geen Spam hoor)
En toen heb ik me wat meer verdiept in de Phpbb software en zodoende me eigensiteje opgericht met Phpbb software en een beetje aan het modden naar mijn wensen en nog steeds hoor

Damm ik voel me oud

Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
- Lady Elensar
En dat is nou precies de kracht van phpBB.Lady Elensar schreef:Haha, er komen hier wel meerdere mensen van die leeftijd hoor! En zelfs nog oudere mensen. Maar dat kun je als het goed is ook wel in de poll zien.Dus eigenlijk valt het nog wel mee.
Het is voor, door en van alle leeftijden.
Snotneus, 8) (Grapje)Opeltijgertje schreef: Damm ik voel me oud8)
KNAVIVO DIERENHULP