Ik wil die bak wel mee helpen dragen danDark Inca schreef:(en met de trein kan je gemakkelijk een bak meebrengen, maar ben niet van plan die alleen te dragen)

Ik wil die bak wel mee helpen dragen danDark Inca schreef:(en met de trein kan je gemakkelijk een bak meebrengen, maar ben niet van plan die alleen te dragen)
Ligt eraan watvoor bak je bedoelt? Bij mij gaan er 3 laptop plus desktop mee, in vliegtuigRaimon schreef:Ik wil die bak wel mee helpen dragen danDark Inca schreef:(en met de trein kan je gemakkelijk een bak meebrengen, maar ben niet van plan die alleen te dragen)
1 genoeg? Ben je gek ofzo.Raimon schreef:3 laptops en desktop o_O
Eentje is genoeg lijkt me , en de bak met bier natuurlijk ^_^
Nee ik heet geen Paulpaul schreef:1 genoeg? Ben je gek ofzo.Raimon schreef:3 laptops en desktop o_O
Eentje is genoeg lijkt me , en de bak met bier natuurlijk ^_^
Ik neem er 3 mee, ik zei niet dat ik er 3 hadPascalS schreef:3 laptops :O
en ik heb maar 1 pctje...
Van me vader lenen/gebruiken/misbruikenDark Inca schreef:3 meenemen maar geen 3 hebbenexplain!
Mag jij dat wel? :foei:paul schreef:Van me vader lenen/gebruiken/misbruikenDark Inca schreef:3 meenemen maar geen 3 hebbenexplain!
.
Dat laatste zal het denk ik zijn :ppaul schreef:Van me vader lenen/gebruiken/misbruikenDark Inca schreef:3 meenemen maar geen 3 hebbenexplain!
.
Jup, dan krijgt iedereen een prop papier in de mond en moet je naar huis!Lucas schreef:Tot 18:00 mag je socializen...daarna snoeren ze je de mond....hmm...