Ik wil die bak wel mee helpen dragen danDark Inca schreef:(en met de trein kan je gemakkelijk een bak meebrengen, maar ben niet van plan die alleen te dragen)
Londonvasion 2008
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: Londonvasion 2008
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Ligt eraan watvoor bak je bedoelt? Bij mij gaan er 3 laptop plus desktop mee, in vliegtuigRaimon schreef:Ik wil die bak wel mee helpen dragen danDark Inca schreef:(en met de trein kan je gemakkelijk een bak meebrengen, maar ben niet van plan die alleen te dragen)
3 laptops en desktop o_O
Eentje is genoeg lijkt me , en de bak met bier natuurlijk ^_^
1 genoeg? Ben je gek ofzo.Raimon schreef:3 laptops en desktop o_O
Nee ik heet geen Paulpaul schreef:1 genoeg? Ben je gek ofzo.Raimon schreef:3 laptops en desktop o_O
3 laptops :O
en ik heb maar 1 pctje...
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
You cut me open
We kunnen niet allemaal zo raar zijn als paul he.
Ik neem er 3 mee, ik zei niet dat ik er 3 hadPascalS schreef:3 laptops :O
3 meenemen maar geen 3 hebben
explain!
Als ik het goed heb kan ik best vanuit brussel-zuid vertrekken en terugkomen, wat in totaal € 92,50 kost. Hierbij ben ik dan om 9 uur tot 19 uur
Vertrekken om 07:59 in Brussel, aankomen om 08:56. en 's avonds vertrekken om 19:34 en aankomen om 22:33.
Aangezien ik er niet met de trein raak, moet ik dus met de auto tot in Brussel worden gebracht en moeten ze me ook komen halen.
Als ik het goed heb kan ik best vanuit brussel-zuid vertrekken en terugkomen, wat in totaal € 92,50 kost. Hierbij ben ik dan om 9 uur tot 19 uur
Vertrekken om 07:59 in Brussel, aankomen om 08:56. en 's avonds vertrekken om 19:34 en aankomen om 22:33.
Aangezien ik er niet met de trein raak, moet ik dus met de auto tot in Brussel worden gebracht en moeten ze me ook komen halen.
Van me vader lenen/gebruiken/misbruikenDark Inca schreef:3 meenemen maar geen 3 hebbenexplain!
Mag jij dat wel? :foei:paul schreef:Van me vader lenen/gebruiken/misbruikenDark Inca schreef:3 meenemen maar geen 3 hebbenexplain!
.
You cut me open
You cut me open
Dat laatste zal het denk ik zijn :ppaul schreef:Van me vader lenen/gebruiken/misbruikenDark Inca schreef:3 meenemen maar geen 3 hebbenexplain!
.
Ik ga voorhet eerste 
Niet gebruiken? 
You cut me open
You cut me open
Ja, heerlijke discussie over iemand die wel 3 laptops kan dragen 
In ieder geval ga ik dit jaar niet, maar ik heb met m'n vriendin afgesproken dat we volgend jaar een weekje weggaan en dan dump ik haar gewoon een dagje
Maar als het volgend jaar in USA is dan gaat dat ook niet lukken 
In ieder geval ga ik dit jaar niet, maar ik heb met m'n vriendin afgesproken dat we volgend jaar een weekje weggaan en dan dump ik haar gewoon een dagje
Het programma van Londonvasion is vrijgegeven: http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... &t=1015365
Tot 18:00 mag je socializen...daarna snoeren ze je de mond....hmm...
Jup, dan krijgt iedereen een prop papier in de mond en moet je naar huis!Lucas schreef:Tot 18:00 mag je socializen...daarna snoeren ze je de mond....hmm...
Wel apart inderdaad dat ze hier een eindtijd op zetten. Mijn ervaring met dit soort meetings is dat het daarna nog wel eens, eeuh... ja laat kan worden!
Ah Paul ik zie jouw ook in het schema staan
, over MOD support en development. Ik wens je alvast succes met de voorbereidingen
.
Ik heb er niet, maar ik hoor vast wel hoe je het vond
en natuurlijk ook van de anderen die wel gaan 
Ik heb er niet, maar ik hoor vast wel hoe je het vond