IE7Coen schreef:Toevallig ook in Opera?
phpBB.nl Bugs
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
- Bas
- Contacteer:
Re: phpBB.nl Bugs
Klopt, is een fout in RC8.
.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Link naar bugreport dan?Bas schreef:Klopt, is een fout in RC8.

- Bas
- Contacteer:
Heb nooit zin in bugs rapporteren, maar in mijn IE7-checks op mijn phpBB3-sites komt het ook voor 

.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Ik heb het ook, maar niet op MarioRules (logisch, die draait nog op RC5 maarja
)

Voormalig Support Teamlid
Bugs zullen dan echt ooit opgelost worden ja...Bas schreef:Heb nooit zin in bugs rapporteren, maar in mijn IE7-checks op mijn phpBB3-sites komt het ook voor

Maar als bugs bij zoveel mensen voorkomen heeft toch al iemand het gemeld 

Ik kan er niks over vinden in de bugtracker, en bezoek hem toch echt meerdaaags.
- Jan
- Contacteer:
En zelfs als het zou werken zou er "creën" staan, wat "creëeren" zou moeten staan 

-
Nog iets gevonden, in de gebruikershandleiding: http://www.phpbb.nl/documentatie/3.0/
Als je dan ergens op de link bij permissies klikt dan krijg je een 400 fout!
Groet Steef
Als je dan ergens op de link bij permissies klikt dan krijg je een 400 fout!
Groet Steef

404 denk ik?
iig werkt die handleding half niet, is al bekend

iig werkt die handleding half niet, is al bekend

Hoe zeer wij van het vertaalteam ook aan de handleiding willen beginnen is het nog niet verstandig omdat 30% op phpBB.com nog niet of maar half geschreven is.
ik geef jullie ook zeker niet de schuld
Ik denk niet dat phpBB.com zich druk maakt om die handleiding.. er zijn vast wel belangrijkere projecten

Ik denk niet dat phpBB.com zich druk maakt om die handleiding.. er zijn vast wel belangrijkere projecten
Ze zeggen inderdaad dat het phpBB.com-team het druk heeft, geloof ik graag maar ik merk er niet zoveel van 

Nee, we zitten met zijn alle hele dagen uit ons neus te etenBetaDevil schreef:Ze zeggen inderdaad dat het phpBB.com-team het druk heeft, geloof ik graag maar ik merk er niet zoveel van

Paul voelt altijd zich persoonlijk aangesproken als je het over het .com team hebt.
Ik zei ook best dat ik geloof dat jullie genoeg doen maar mag ik vragen wat er dan precies gebeurt?paul schreef:Nee, we zitten met zijn alle hele dagen uit ons neus te etenBetaDevil schreef:Ze zeggen inderdaad dat het phpBB.com-team het druk heeft, geloof ik graag maar ik merk er niet zoveel van
Dat ligt aan welk team he. Ik persoonlijk hou me de grootste tijd dat ik ermee bezig ben bezig met de MODDB, en met valideren, maar developers zijn bezig met phpBB te ontwikkelen.BetaDevil schreef:Ik zei ook best dat ik geloof dat jullie genoeg doen maar mag ik vragen wat er dan precies gebeurt?paul schreef:Nee, we zitten met zijn alle hele dagen uit ons neus te etenBetaDevil schreef:Ze zeggen inderdaad dat het phpBB.com-team het druk heeft, geloof ik graag maar ik merk er niet zoveel van