Waar kun je dat aan zien?Tazmanian schreef:Ik heb ondertussen gezien dat op mijn forum iemand van de PHP Awards zich heeft geregistreerd,
Maak jullie forums gereed...
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
- marian0810
- Contacteer:
Re: Maak jullie forums gereed...
We registreren één gebruikersaccount op je forum; `phpBB Awards` daarmee loggen de juryleden in.
Maar sowieso even over het aanpassen, het is vrij logisch dat je nu tot de uitslag niets meer aanpast, omdat tot die tijd de jury langs kan komen en het niet de bedoeling is dat ze verschillende forums zien.
Maar sowieso even over het aanpassen, het is vrij logisch dat je nu tot de uitslag niets meer aanpast, omdat tot die tijd de jury langs kan komen en het niet de bedoeling is dat ze verschillende forums zien.
- marian0810
- Contacteer:
Dan kom ik toch weer even terug op de vraag 'hoe lang gaat dat duren' - niet omdat ik ongeduldig ben maar wel omdat ik in de loop van volgende week mijn forum in sinterklaassfeer wil brengen en een paar weken later uiteraard in kerstsfeer. En dan ziet het er wel anders uit. Dat is toch hopelijk niet tegen de regels? 

Daar liepen we twee jaar geleden ook tegen aan, omdat ik er van uit ga dat net als in alle voorgaande edities de uitslag op 30/31 december bekend zal worden gemaakt. Aangezien Sint al snel komt, zal ik dat nog even navragen.
Wat je kan doen is een account aanmaken voor de jury, die de andere stijl heeft dan de sinterklaasstijl. Zo los ik het iig op ^^"
Je moet geen account voor de jury aanmaken, je kunt wel de stijl van het account juist instellen.Lucas schreef:Wat je kan doen is een account aanmaken voor de jury, die de andere stijl heeft dan de sinterklaasstijl. Zo los ik het iig op ^^"
- marian0810
- Contacteer:
Maar ik maak geen aparte sinterklaasstijl, het zit hem meer in de versiering. Knoppen, banner, icoontjes, dat soort dingen. En omdat al mijn stijlen gebaseerd zijn op subsilver is dat overal hetzelfde. Een nieuwe template is geen doen daarvoor heb ik teveel mods.
-
- Contacteer:
Jammer van dit antwoord, erg jammer...ElbertF schreef:We proberen niet eens om professioneel over te komen, we doen dit allemaal voor ons plezier.

Schijnbaar wordt een serieuse opmerking als flauwekul afgestempeld, bij deze trekt het gamehuis zich terug ...
http://www.arcadepunt.nl meer dan 23.000 flashgames
Ik hoop serious dat een hoop mensen het voorbeeld van ons volgen, en zich terugtrekken uit deze zeer onprofessionele wedstrijd.ElbertF schreef:We proberen niet eens om professioneel over te komen, we doen dit allemaal voor ons plezier.
EDIT: En ow ja, we deden niet mee om de prijzen, maar om de eer

Nounou... zulke reacties hoeven nou ook weer niet he. Als er gewoon een stukje planning aangegeven wordt is het mij best, dan kan ik er rekening mee houden.
Mocht het trouwens inderdaad zo zijn dat ik tot eind dit jaar niets aan het forum mag wijzigen, dan trek ik me ook terug, want ik wil eigenlijk eind deze maand alles in orde hebben. Het is voor mij meer een leukigheidje, de prijzen interesseren me niet.
Mocht het trouwens inderdaad zo zijn dat ik tot eind dit jaar niets aan het forum mag wijzigen, dan trek ik me ook terug, want ik wil eigenlijk eind deze maand alles in orde hebben. Het is voor mij meer een leukigheidje, de prijzen interesseren me niet.
In navolging van het HetGamehuis trekt ook phpBBXS development zicht terug uit de wedstrijd...
Om dezelfde reden als HetGamehuis, het gaat niet om het winnen maar om de eer. Ik dacht dat het een professionele wedstrijd is, maar dit is niet meer eerlijk. Na 11 dagen na sluiting inschrijving niet eens meer gereageerd e.d.
Een gemiste kans voor phpBB.nl om iets terug te doen aan professionaliteit maar op deze manier niet.
Om dezelfde reden als HetGamehuis, het gaat niet om het winnen maar om de eer. Ik dacht dat het een professionele wedstrijd is, maar dit is niet meer eerlijk. Na 11 dagen na sluiting inschrijving niet eens meer gereageerd e.d.
Een gemiste kans voor phpBB.nl om iets terug te doen aan professionaliteit maar op deze manier niet.
De kans dat je die zal krijgen voor einde van de maand is wel vrij klein.SFB schreef:Nounou... zulke reacties hoeven nou ook weer niet he. Als er gewoon een stukje planning aangegeven wordt is het mij best, dan kan ik er rekening mee houden.
Ik vind dit weer wat overdreven allemaal. Het lukt nooit om als je een site bent die gewooon voor de lol een wedstrijdje houdt, dat dit dan weer heel erg professioneel moet zijn. Tuurlijk, er had al lang een antwoord moeten zijn, maar om je dan gelijk terug te trekken...
Ik hoop serieus dat een hoop mensen NIET het voorbeeld van het gamehuis volgen. Tuurlijk, of je mee wilt doen is je eigen keus... Maar om dan zo te reageren...
Paul, het valt me zeer van je tegen dat jij, notabene jurylid van de modwedstrijd van 2006, zo reageert. Als jurylid van die mod wedstrijd weet je toch dat niet alles op rolletjes loopt? Waren jullie zo professioneel dan? En waarom heb je meegedaan aan iets waaruit je je later weer terugtrekt, omdat je het zo 'zeer onprofessioneel' vindt, terwijl je van te voren kan weten dat het toch niet professioneel wordt?
Nogmaals, het valt me zeer tegen van de mensen die zich nu terugtrekken 'omdat ze het onprofessioneel vinden'. Waarom al dat onaardige? Er hebben zich mensen voor ingespannen, er zijn fantastische prijzen en zelfs mensen als Meik zijn gelokt voor deze wedstrijd, en dan trek je jezelf terug?
En nee, ik heb niet meegedaan. Waarom? Ik heb geen forum en ben niet zo goed in stylen. Ik heb er wel over gedacht, maar het uiteindelijk niet gedaan om de eerder genoemde redenen. Maar dan trek ik me ook niet terug, wat ik overigens ook niet zou doen als ik wel had meegedaan.
Maar ik verwacht ook van de jury wat duidelijkheid, op vrij korte termijn.
Ik hoop serieus dat een hoop mensen NIET het voorbeeld van het gamehuis volgen. Tuurlijk, of je mee wilt doen is je eigen keus... Maar om dan zo te reageren...
Paul, het valt me zeer van je tegen dat jij, notabene jurylid van de modwedstrijd van 2006, zo reageert. Als jurylid van die mod wedstrijd weet je toch dat niet alles op rolletjes loopt? Waren jullie zo professioneel dan? En waarom heb je meegedaan aan iets waaruit je je later weer terugtrekt, omdat je het zo 'zeer onprofessioneel' vindt, terwijl je van te voren kan weten dat het toch niet professioneel wordt?
Nogmaals, het valt me zeer tegen van de mensen die zich nu terugtrekken 'omdat ze het onprofessioneel vinden'. Waarom al dat onaardige? Er hebben zich mensen voor ingespannen, er zijn fantastische prijzen en zelfs mensen als Meik zijn gelokt voor deze wedstrijd, en dan trek je jezelf terug?
En nee, ik heb niet meegedaan. Waarom? Ik heb geen forum en ben niet zo goed in stylen. Ik heb er wel over gedacht, maar het uiteindelijk niet gedaan om de eerder genoemde redenen. Maar dan trek ik me ook niet terug, wat ik overigens ook niet zou doen als ik wel had meegedaan.
Maar ik verwacht ook van de jury wat duidelijkheid, op vrij korte termijn.
Ow je bedoelt die mod wedstrijd die ook al en flop was, en waar we 3 maanden moesten wachten op een ‘noodbeslissing’ ?Salomon schreef:
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
Weet je waarom die MOD wedstrijd een flop was? Geen deelnemers en interne zooi door de MODs en admins.
Flame, = waarschuwing
- ElbertF
En waarom heeft paul toen dan niet geprobeerd om te zorgen dat het niet zo'n flop wordt? Wat zou jij ervan vinden als jij een jurylid bent en iemand trekt je terug uit jouw wedstrijd? Ik zou het vrij beledigend vinden.
Maargoed, ik hou verder op om verdere flames te verkomen. Ik wou alleen even mijn mening vertellen.
Maargoed, ik hou verder op om verdere flames te verkomen. Ik wou alleen even mijn mening vertellen.
Als dat flames zijn word ik morgen de paus.
Het is gewoon puur de waarheid wat ik in het verleden al gezegt hebt, en toen de wedstrijd maar werd afgeschoven op andere mensen
Paul zeker alleen, paul heeft het niet georganiseerd maar zat in de jury.
Dat is heel wat anders, in dat geval had paul het niet georganiseerd, en wat kan paul doen aan gerommel van admin en mods weinig toch of niet?
Het is gewoon puur de waarheid wat ik in het verleden al gezegt hebt, en toen de wedstrijd maar werd afgeschoven op andere mensen

Paul zeker alleen, paul heeft het niet georganiseerd maar zat in de jury.
Dat is heel wat anders, in dat geval had paul het niet georganiseerd, en wat kan paul doen aan gerommel van admin en mods weinig toch of niet?
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
-
- Contacteer:
Salomon schreef:
Zou leuk zijn voor dat je ergens op reageerd, voortaan eerst even de reactie leest die een beheerder hier gaf na een opmerking van mij die opbouwend bedoeld was...
Met proffesionaliteit bedoel ik dus hoe je iets organiseerd, ben er van overtuigd dat de beheerders en mods proffesioneel zijn op het gebied van phpbb, twijfel ik geen moment aan, maar een wedstrijd opzetten en dan allerlei opmerkingen lezen die kant nog wal raken en geen duidelijkheid geven, nah dan denk ik laat het dan
Als je daarna van een beheerder notabene zo een opmerking krijgt dan hou ik het voor gezien.... ga zeker mij niet wegzetten als een of andere boeman... ben ik niet echt van gediend, het is mijn volste recht om mijn mening weg te zetten....
Dit is overigens het laatste wat ik hier nog over schrijf, voor mij is deze hele discussie afgelopen..
http://www.arcadepunt.nl meer dan 23.000 flashgames
Zo verlies je je eer juist!..paul schreef:Ik hoop serious dat een hoop mensen het voorbeeld van ons volgen, en zich terugtrekken uit deze zeer onprofessionele wedstrijd.ElbertF schreef:We proberen niet eens om professioneel over te komen, we doen dit allemaal voor ons plezier.
EDIT: En ow ja, we deden niet mee om de prijzen, maar om de eer.

Ik hou me gewoon in de wedstrijd.. geen enkele wedstrijd heeft geen interne problemen, laten we dus ook gewoon die van de wedstrijdleiders accepteren hier!
Voormalig Support Teamlid
Professioneel als in beroepsmatig en goedbetaald opgeleid werk? Ik word er een beetje moe van dat dit constant van ons geëist word, ik heb een meer dan fulltime baan en doe m'n uiterste best om de boel hier leuk en gezellig te houden. Wij wachten net zo hard op Coen als jullie, en als hij niet snel wat van zich laat horen zullen wij zijn taken op ons nemen. Wij worden hier een beetje mee in de maag gesplitst, en dan komen jullie kinderachtige reacties daar nog eens bovenop. Bedankt voor de tegenwerking.wizzzzzzzz schreef:Jammer van dit antwoord, erg jammer...ElbertF schreef:We proberen niet eens om professioneel over te komen, we doen dit allemaal voor ons plezier.
Schijnbaar wordt een serieuse opmerking als flauwekul afgestempeld, bij deze trekt het gamehuis zich terug ...