Jouw Host
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
- WebSiteNet
- Contacteer:
das zal dan wel,maar ik voel meer iets voor dit?webstab schreef:eventjes een vraagje.
Wat is er mis met http://www.uwhost.net ?
vele zeggen dat ie veel plat ligt maar bekijk dit dan is http://status.uwhost.net !
en als ge dan een domeinnaam koopt voor €20/jaar en dan nog €30/jaar (plan p30) voor:
100Mb ruimte
2Gb data
onbeperkt mysql
onbeperkt subdomeinen
onbeperkt pop3
onbeperkt SMTP/FTP-accounts
cpanel 6
webstats
iemand enige ervaring of commentaar?
- WebSiteNet
- Contacteer:
Unlimited kan niet, er is altijd een beperking (schijfruimte of whatever). Je kunt er wel bij zetten dat je het met een korrel zout moet nemen, maar daarmee geef je zelf al aan dat het dus niet kan.webdev schreef:Unlimited kan wel, maar asl dat bij ruimte en traffic staat moet je dat met een korreltje zout nemen. Tenzij je (zoals hierboven) een gesponserde host hebt.
http://phpbb3.nl Jouw gratis forumprovider!
- WebSiteNet
- Contacteer:
Ik host bij DataPacket Networks (zoals ik eerder vertelde).
Hier had ik een account van 20 dollar per jaar en ik kreeg 500 Mb ruimte en 20 Gig data verkeer. Het is een perfecte host. Maar ze hebben net de pakketen vergroot: Ik heb nu 3000Mb ruimte en 30 Gig per maand. En hij is snel, stabiel met een goede service. Dat is toch gewoon balachelijk!
Hier had ik een account van 20 dollar per jaar en ik kreeg 500 Mb ruimte en 20 Gig data verkeer. Het is een perfecte host. Maar ze hebben net de pakketen vergroot: Ik heb nu 3000Mb ruimte en 30 Gig per maand. En hij is snel, stabiel met een goede service. Dat is toch gewoon balachelijk!

het is heel stom eigenlijk... maar omdat ze goedkoop zijn komen ze op mij niet betrouwbaar en stabiel over, anders had ik waarschijnlijk allang daar hosting genomen...
Ik ga dus ff wat threads plaatsen op meerdere forums... ik wil weten of ze nou echt zo goed zijn voor dat geld...

Ik ga dus ff wat threads plaatsen op meerdere forums... ik wil weten of ze nou echt zo goed zijn voor dat geld...
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
Wow dat is wel enorm goedkoop. Veel downtime?WebSiteNet schreef:Ik host bij DataPacket Networks (zoals ik eerder vertelde).
- WebSiteNet
- Contacteer:
- WebSiteNet
- Contacteer:
Ja, dat is wel erg goedkoop. Lijkt mij te mooi om waar te zijn.WebSiteNet schreef:Ik host bij DataPacket Networks (zoals ik eerder vertelde).