Off topic
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Re: Off topic
Wie begint daar dan ook aan om 450 mods te installeren.
Of heb je inmiddels al een deel van de donaties binnen?
Doenwenu.nl Een site over van alles ... zeg maar
- fulleffect
- Contacteer:
donaties?? wat zijn dat.. kan je dat eten??
Ik heb ooit uit betrouwbare bronnen vernomen dat er wel eens iets werd overgemaakt.
Zou toch zonde zijn, als dit niet over de installateur(s) wordt verdeeld. Die (s) kan volgens mij weg.
Zou toch zonde zijn, als dit niet over de installateur(s) wordt verdeeld. Die (s) kan volgens mij weg.
- fulleffect
- Contacteer:
gebeurt gwoon hoor... alleen de meeste mensen zijn krenten en gretig
zie sommige aanvragen maar,.. heel normaal om te commanderen enzo 

Nou, het begon bij één MOD, Niels' Birthday MOD. Ik ben weken beziggeweest hem erin te timmeren, maar op een gegeven moment werkte het. En toen ging ik natuurlijk ook de Gender MOD proberen. En zo ging het door. Vervolgens kwam het waagstuk, Categories Hierarchy 2.0.4, later bijgewerkt naar 2.0.5rc2, enzovoort. Op een gegeven moment had mijn forum meer dan 50% later toegevoegde code, en je kon het zo gek niet bedenken of het zat er wel inlifeguard schreef:Wie begint daar dan ook aan om 450 mods te installeren.

... Maar ik modereer (nog) niet.
- fulleffect
- Contacteer:
was phpbb plus niet simpelere? 

phpBB Plus 1.3 was nog niet zo functierijk als phpBB Plus 1.5. Wel een stuk sneller, dat wel!
Ohw ik dacht dat het een aanvraag was geweest van iemand 

- fulleffect
- Contacteer:
*flame*
Niet flamen.
- Derky
Nee, zo bont zou niemand behalve ik het toch makenlifeguard schreef:Ohw ik dacht dat het een aanvraag was geweest van iemand

Ik voel een traditioneel offtopic-ouwehoer-leuter-avondje opkomen.
paul?
Raimon?
Bee?
paul?
Raimon?
Bee?
-
- Contacteer:
Daar denken Paul, Raimon en Bee dus blijkbaar anders over? Denk dat Paul en Raimon vanavond nog wel even langs wippen ;p
• JochemOnline.nl •
Ik denk dat Paul niet langswipt, die ligt al lang te pitten volgens mij. Maar ik kom nog wel even wipkippen, ik wou eigenlijk nog een linkje sturen naar Coen via MSN, maar dat ligt plat, dusJochemteW schreef:Daar denken Paul, Raimon en Bee dus blijkbaar anders over? Denk dat Paul en Raimon vanavond nog wel even langs wippen ;p

- fulleffect
- Contacteer:
als "overloper" al een flame is, terwijl dat gewoon sarcastisch bedoelt is aangezien lifeguard en ik elkaar al ff langer kennen als vandaag, kan je elk bericht op dit forum wel gaan bombarderen als flame..fulleffect schreef:*flame*
zoals ik al eerder zei.. ik denk dat jullie van iets kleins iets heel erg overdreven groots maken, wat de pret en de gezelligheid nogal weg drukt.
Trouwens he, dit is wel de legendarische avatar die ook op de BM-knop heeft gestaan
Maar zo'n hilarische leuteravond komt er echt nooit meer, dat is te nostalgisch 

Ik sliep og niet, was bezig met de styles DB van phpBB.com te maken die weer is kapot was. En rond 12en heb ik ga ik meestal naar bed (MIjn wekker gaat weer om 6.00), dus dan zal je iets eerder moeten vragen voortaanBee schreef:Ik denk dat Paul niet langswipt, die ligt al lang te pitten volgens mij. Maar ik kom nog wel even wipkippen, ik wou eigenlijk nog een linkje sturen naar Coen via MSN, maar dat ligt plat, dusJochemteW schreef:Daar denken Paul, Raimon en Bee dus blijkbaar anders over? Denk dat Paul en Raimon vanavond nog wel even langs wippen ;p

Tsssk, ik zal het onthouden! We verplaatsen het spam-uurtje gewoon van 22u naar 20u voor de kindjes die vroeg naar bed moeten/willen!
Kan ik misschien ook eens wat vroeger naar bed... 
Anywees, vandaag geen spam-uurtje voor Coen, vandaag is het weer voetbal-dag!

Na 27 juni is het weer vanaf 0.00Coen schreef:Tsssk, ik zal het onthouden! We verplaatsen het spam-uurtje gewoon van 22u naar 20u voor de kindjes die vroeg naar bed moeten/willen!Kan ik misschien ook eens wat vroeger naar bed...

- Jan
- Contacteer:
De siggies kleueren hier wel bijzonder blauw!