Bee's Bar
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
- XGE_Lithium
- Contacteer:
"Waarom mannen niet luisteren - en vrouwen niet kunnen kaartlezen"Opeltijgertje schreef:Dit vraagt om een reactie welke boeken of magezine'sXGE_Lithium schreef:Vertel.Lady Elensar schreef:Zucht... jongens
Ik vind het uiterst interessant, de psychologische verschillen tussen man en vrouw, maar vooral jongens en meisjes. Heb er aantal boeken over gelezen,
Boek geschreven over de gedachtswijze tussen man en vrouw. Geschreven door Barbara en Alan Pease. Plus veel artikelen uit Psychologie Magazine e.d.
-
wizzzzzzzz
- Contacteer:
- XGE_Lithium
- Contacteer:
het ligt niet in de aard van de man. Vrouwen praten (en luisteren dus ook) veel meer dan manne ( en niet omdat ze 2 paar lippen hebben) maar simpelweg doordat ze 2 delen in hun hersenen voor spraak hebben. Ook de rol van de amygdala (emotionele centrum van de hersenen) speelt een rol bij de communicatie. Daarom zal de vrouw veel eerder over haar gevoelens praten, en de man juist niet.wizzzzzzzz schreef:Ik luister anders heel goed....naar mijn vrouw
Vindt ik ook hebben we het eens over een intressant onderpo behalve Tentjes of phpBB mag het niet.paulus schreef:Vind dit juist een goed onderwerp is hier. Hebben het altijd maar over phpbb, en nu is wat serieus onderwerp (Hmm, moeilijk woord) kan best is
"Waarom mannen niet luisteren - en vrouwen niet kunnen kaartlezen"
Ik kan de titel al uitleggen omdat er al tomtom is uitgevonden
waarom mannen niet luisteren omdat vrouwen af en toe om het geringste kunnen zeuren
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
- Lady Elensar
Daar ben ik het nou weer helemaal mee eens.. dit is een Algemeen forum, staat erbij 'om het is een keer niet over phpBB te hebben' (iod) en wordt er alsnóg in het merendeel van de topics over phpBB gepraat.paulus schreef:Vind dit juist een goed onderwerp is hier. Hebben het altijd maar over phpbb, en nu is wat serieus onderwerp (Hmm, moeilijk woord) kan best is
En jongens, klets gerust verder. Ik vind het ook wel leuk om die verhaaltjes mee te lezen hoor
- XGE_Lithium
- Contacteer:
Dat gebeurt niet vaak, dat mensen het met mij eens zijn

Nie allemaalStef schreef:*Presenteert vol trots de vriendinnen van Paulus... klikkert!
- XGE_Lithium
- Contacteer:
OMFG !Stef schreef:*Presenteert vol trots de vriendinnen van Paulus... klikkert!
Vergeet alles negatiefs dat ik heb gezegd Paul
Je hebt natuurlijk die andere 500 mb aan fotos verborgen Pauluspaulus schreef:Dat gebeurt niet vaak, dat mensen het met mij eens zijn
Nie allemaalStef schreef:*Presenteert vol trots de vriendinnen van Paulus... klikkert!
- XGE_Lithium
- Contacteer:
heb ik dat weer gemist krijg ik toch mischien gelijk aan 500 mb aan fotospaulus schreef:Jep
(En voordat ik aan opeltijgertje gaf, stonden er nog veeeeeeel meer leuke fotos op, maar die heb ik destraks al verwijderd(waaronder me ex
).)
Of passen al de fotos niet op de server
Edit: Xp-Rène ook van de partij
- XGE_Lithium
- Contacteer:
- Lady Elensar