Is het verplicht om te laten staan 'ik ben jonger dan 13..?
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Is het verplicht om te laten staan 'ik ben jonger dan 13..?
Is het verplicht om bij de registratie van je forum te laten staan 'ik ben jonger dan 13 jaar en ik ga akkoord met de voorwaarden'? De doelgroep van mijn forum is rond de 13, maar ik heb geen fax-nummer!
Kan ik daar dan gewoon van maken: 'ik accepteer de voorwaarden'?
Kan ik daar dan gewoon van maken: 'ik accepteer de voorwaarden'?
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
Ik had een tijdje geleden een artikeltje over dit naar de KB gestuurd van dit forum, wat jammer genoeg nog niet goedgekeurd is...

Maar wat dan ook, je kan het hier vinden.

Maar wat dan ook, je kan het hier vinden.

lastmodified.net
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
Het zit net even anders:
Jouw site valt onder de Nederlandse wet, en daarboven de Europese regels. Of er nu wel of niet mensen uit de VS op jouw site komen die nog geen 13 zijn boeit verder niet.
De coppa wetgeving is bedacht door een stel Amerikanen, en wij hebben daar dus niks mee te maken. Als mensen op jouw site zijn namelijk, bevinden ze zich als het ware op "Nederlands grondgebied" jij moet op jouw site dus rekening houden met Nederlandse regels en hoeft geen rekening te houden met regels voor bijvoorbeeld Amerikanen die op ons niet van toepassing zijn.
Jouw site valt onder de Nederlandse wet, en daarboven de Europese regels. Of er nu wel of niet mensen uit de VS op jouw site komen die nog geen 13 zijn boeit verder niet.
De coppa wetgeving is bedacht door een stel Amerikanen, en wij hebben daar dus niks mee te maken. Als mensen op jouw site zijn namelijk, bevinden ze zich als het ware op "Nederlands grondgebied" jij moet op jouw site dus rekening houden met Nederlandse regels en hoeft geen rekening te houden met regels voor bijvoorbeeld Amerikanen die op ons niet van toepassing zijn.
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
podium4 schreef:Het zit net even anders:

Gewoon weg halen zou ik zeggen 
ze zullen nooit alle fora's doorzoeken om te kijken of je dat hebt

ze zullen nooit alle fora's doorzoeken om te kijken of je dat hebt

Games Forum
Registreer je nu!
Registreer je nu!
-
- Contacteer:
En dan kunnen ze het nog niet ziencartoontje schreef:Als je standaard Boardtaal Nederlands is krijgen ze het nog niet te zien, aangezien ze pas als ze geregd en ingelogd zijn de Engelse taal hebben!

want als ze op registeren klikken dan moet je eerst ff uitloggen en dan is het weer in het nederlands

Games Forum
Registreer je nu!
Registreer je nu!