Mambo phpbb module ?
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Mambo phpbb module ?
Ik heb mambo gedaan maar dan wil ik de phpbb module gebruiken, dan zegt die "The installer can't continue before zlib is installed" heeft iemand dit eerder gehad ?
Ik ben door forum van mambo hier heen gewezen dus hoop dat jullie me kunnen helpen ?!
Ik ben door forum van mambo hier heen gewezen dus hoop dat jullie me kunnen helpen ?!
Alvast bedankt,
Voor de info iedereen!
Voor de info iedereen!
Maak eens een pagina op je host met de naam info.php en zet erin:
en geef die link hier of PM hem naar me.
Code: Selecteer alles
<?php phpinfo(); ?>
Jij niet toegang hep tot pH_p,iNI.
Oftewel in mijn taal ( Het ABN ), je hebt zelf geen toegang tot php.ini.

Oftewel in mijn taal ( Het ABN ), je hebt zelf geen toegang tot php.ini.
[+] Isento at DeviantArt
Je moet dan toch ZLib op On zetten lijkt me?
Je kan ook in het .htaccess bestand
zetten, dan zou het ook moeten werken.
Ik zou niet weten of je deze moet veranderen, ik wil alleen maar zeggen dat je in het htaccess bestand de php.ini variabele kunt aanpassen.
Je kan ook in het .htaccess bestand
Code: Selecteer alles
zlib.output_compression = On
Ik zou niet weten of je deze moet veranderen, ik wil alleen maar zeggen dat je in het htaccess bestand de php.ini variabele kunt aanpassen.

dat zou moeten werken ja, maar niet zo, het moet op een andere manier genoteerd worden, alleen weet niet welke. Op php.net dacht ik dat het stond.Luuk schreef:Je moet dan toch ZLib op On zetten lijkt me?
Je kan ook in het .htaccess bestandzetten, dan zou het ook moeten werken.Code: Selecteer alles
zlib.output_compression = On