Heb hier 2 mysql versies draaien:
Mysql 4.1 voor me gewone server.
En mysql 5.0.3 om te testen, maar op dezelfde server.
Het probleem is, de mysql 5 server wil wel opstarten, maar begint dan 100% cpu te gebruiken. Die kan ik dus niet meer gebruiken. Nu wil ik een database van die mysql versie 5 gebruiken op 4, maar kan hem niet kopieren zo, en kan ook niet in phpmyadmin ofzo.
Nu heb ik geprobeert op een andere pc mysql 5 te installeren en daar heen te kopiëren, maar dat werkt ook niet.
Hoe kan ik nou die database laten werken op mij mysql 4, zonder de tabelen zelf opnieuw te moeten maken.
Paul.
mysql problemen
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Ik weet niet hoe het met versie 5 zit, maar op mijn pc heb ik ook een test webserver geinstalleerd en de databases staan in de map mysql/data/databasenaam.
Hier thuis kan ik gewoon een map kopieeren, hernoemen en plakken. Als ik voor elke tabel de 3 bestanden kopieer en overzet in een andere map dan werkt het ook gewoon.
Hier thuis kan ik gewoon een map kopieeren, hernoemen en plakken. Als ik voor elke tabel de 3 bestanden kopieer en overzet in een andere map dan werkt het ook gewoon.