heb ik dit goed gedaan?
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
heb ik dit goed gedaan?
<?php
session_start();
$db_server = "localhost";
$db_login = "fun0zone";
$db_pass = "w8woord";
$db_naam = "fun0zone";
$tabel_naam = "gebruikers";
$locatie = "http://members.lycos.nl/fun0zone/login/";
$fout_tags_open = "<font color=\"#FF0000\">Hier stel je de open tags in die worden laten zien als de gebruiker iets fout doet (bijvoorbeeld verkeerd wachtwoord invullen)<b>";
$fout_tags_sluit = "</b>Hier stel je de afsluitende tags in, als de gebruiker iets fout heeft gedaan. Let erop, de volgorde moet precies andersom zijn als bij de opening </font>";
$van_naam = "Fun-zone";
$van_email = "fun0zone@hotmail.com";
session_start();
$db_server = "localhost";
$db_login = "fun0zone";
$db_pass = "w8woord";
$db_naam = "fun0zone";
$tabel_naam = "gebruikers";
$locatie = "http://members.lycos.nl/fun0zone/login/";
$fout_tags_open = "<font color=\"#FF0000\">Hier stel je de open tags in die worden laten zien als de gebruiker iets fout doet (bijvoorbeeld verkeerd wachtwoord invullen)<b>";
$fout_tags_sluit = "</b>Hier stel je de afsluitende tags in, als de gebruiker iets fout heeft gedaan. Let erop, de volgorde moet precies andersom zijn als bij de opening </font>";
$van_naam = "Fun-zone";
$van_email = "fun0zone@hotmail.com";
Ik kan geen fouten vinden.
Waarom test je het niet gewoon uit? Dan vind je snel genoeg of er iets fout is.
Waarom test je het niet gewoon uit? Dan vind je snel genoeg of er iets fout is.
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
:S
Code: Selecteer alles
Er kan geen database geselecteerd worden. MySQL retouneerde devolgende error: Access denied for user: 'fun0zone_nl@wmphpf08.st2.lyceu.net' to database 'fun0zone'

Dan is je wachtwoord of gebruikersnaam fout, volgens mij.
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
Code: Selecteer alles
mysql_connect($db_server, $db_login, $db_pass) or die("Er kan geen verbinding gemaakt worden met de database, MySQL retouneerde: ".mysql_error());
mysql_select_db($db_naam) or die("Er kan geen database geselecteerd worden. MySQL retouneerde devolgende error: ".mysql_error());