Die van mij gewoon Jhon.
Naam achter de nick
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Naam achter de nick
Nou is dit bij mij niet zo lastig, maar ik was wel benieuwd wat jullie normale voornamen waren.
Die van mij gewoon Jhon.
Die van mij gewoon Jhon.
Barki.nl
Ok, voor de mensen met de verzoekjes, maar hierna gaan we weer ontopic ok?
Tijdenlang heb ik de nickname FiZZLe gebruikt, deze sloeg nergens op en als mensen ernaar vroegen wat het betekende stond ik dus ook met mijn mond vol tanden, omdat ik er simpelweg geen antwoord op wist. Dat moest veranderen vond ik, dus ik ging op zoek naar een nickname die ervoor zou zorgen dat ik nooit meer zo met mijn mond vol tanden zou staan!
Ik denk dat iedereen het kaartspel Magic: the Gathering wel kent. Voor sommige is dit een spelletje wat op Pokémon lijkt, voor andere is het een complete lifestyle. Ik heb het spelletje ook meermaals gespeeld, nog niet zo erg dat het helemaal een lifestyle werd, maar toch ik werd er aardig door bezig gehouden. Afijn ik speel het nu steeds minder, maar ik was met mijn nickname bezig....
Nu is het zo dat Magic bestaat uit verschillende edities kaarten, die elk een naam hebben. En jullie raden het al, er is er eentje (een heel oude) die heet Prophecy!
Zo, dat was het!
Tijdenlang heb ik de nickname FiZZLe gebruikt, deze sloeg nergens op en als mensen ernaar vroegen wat het betekende stond ik dus ook met mijn mond vol tanden, omdat ik er simpelweg geen antwoord op wist. Dat moest veranderen vond ik, dus ik ging op zoek naar een nickname die ervoor zou zorgen dat ik nooit meer zo met mijn mond vol tanden zou staan!
Ik denk dat iedereen het kaartspel Magic: the Gathering wel kent. Voor sommige is dit een spelletje wat op Pokémon lijkt, voor andere is het een complete lifestyle. Ik heb het spelletje ook meermaals gespeeld, nog niet zo erg dat het helemaal een lifestyle werd, maar toch ik werd er aardig door bezig gehouden. Afijn ik speel het nu steeds minder, maar ik was met mijn nickname bezig....
Zo, dat was het!
Trinithy, ik snap zelf niej hoe ik dur aan kwam, maar ik was een film aan het kijken : Matrix 
daarin kwam een Trinity voor, Die naam heb ik een beedje aangepast en daar kwam Trinithy van gemaakt omdat ik een nick name nodig had.
Maarja... Me voornaam is Ramon
daarin kwam een Trinity voor, Die naam heb ik een beedje aangepast en daar kwam Trinithy van gemaakt omdat ik een nick name nodig had.
GameStyle.nl
HÉT FORUM VOOR ALLE GAMERS
HÉT FORUM VOOR ALLE GAMERS
net zoals de naam van je cloonTrinithy schreef:Trinithy, ik snap zelf niej hoe ik dur aan kwam, maar ik was een film aan het kijken : Matrix
ik zei het tochbee schreef:R4MON is je kloon.Trinithy schreef:Dat zal dan wel
@stef: Dat wis ik nog niet
Laatst gewijzigd door Paul op 26 apr 2005, 20:36, 1 keer totaal gewijzigd.