Plaats hier je ervaringen en je bevindingen.
Ik heb gister sp3 geinstalleerd en het opstarten duurde bij mij wat langer, ( kan ook door komen omdat ik windows MCE geintregeerd heb in windows xp PRO ( had netwerk mogelijkheden nodig
 en wilde ook mce draaien lukt ook nog perfect)
 en wilde ook mce draaien lukt ook nog perfect)Daarna nog een aantal keren gereboot merk weinig verschil. volgens mij iets sneller maar kan ook schein zijN.

Verder gebruik ik al een tijdje geen Windows meer, dus heb ik SP3 nog niet getest.
 Verder gebruik ik al een tijdje geen Windows meer, dus heb ik SP3 nog niet getest.
 Als er een alternatief voor mijzelf was voor Windows dan zou ik dat zeker doen, over Linux ben ik tevreden helaas is niet alles compatible
 Als er een alternatief voor mijzelf was voor Windows dan zou ik dat zeker doen, over Linux ben ik tevreden helaas is niet alles compatible 

Da's wel balen, het is misschien zo handig als ze er bij zetten wat er mis is gegaan, maarja dat is zo voor de hand liggend dat Microsoft denkt van:"Die kunnen dat wel allemaal zelf uitzoeken?".
 Da's wel balen, het is misschien zo handig als ze er bij zetten wat er mis is gegaan, maarja dat is zo voor de hand liggend dat Microsoft denkt van:"Die kunnen dat wel allemaal zelf uitzoeken?". )
 )