Service-team opgericht[discussie]
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Service-team opgericht[discussie]
Door verscheidene redenen hebben wij het Serviceteam weer nieuw leven ingeblazen! Discussier hierover.
Let wel: Het gaat over het team, niet over phpBB.nl zelf
Let wel: Het gaat over het team, niet over phpBB.nl zelf
- Jan
- Contacteer:
Re: Service-team opgericht[discussie]
Proficiat!
Maar waarom zwart
En vergeet ze ook niet in de legende te vermelden
Maar waarom zwart

En vergeet ze ook niet in de legende te vermelden

Service Team staat al in de legenda, en ja. Zwart was de kleur die voorheen ook door het Service Team is gebruikt.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Zwart waarom niet? Of anders de vraag: Welke kleur dan?
phpbb.nl ziet er weer vrolijker uit!

phpbb.nl ziet er weer vrolijker uit!
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
You cut me open
You cut me open
Oke mooi dat er verandering is;) Is zie meteen een hele hoop aanvragen die in behandeling worden genomen
Het is ook meteen duidelijker wie er in het team zit en wat ze doen, goed gedaan en mannen en vrouwen van het service team succes!!

Laatst gewijzigd door Raimon op 08 dec 2008, 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: ;)
Reden: ;)
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Zwart is niet zo vrolijk hoor 
Ik vind het jammer dat mijn suggestie om het Supportteam roze te maken en het Serviceteam paars te maken nog steeds niet is doorgevoerd.

Ik vind het jammer dat mijn suggestie om het Supportteam roze te maken en het Serviceteam paars te maken nog steeds niet is doorgevoerd.
Dat zou een schande zijn voor de kleur roze.BetaDevil schreef:Zwart is niet zo vrolijk hoor
Raimon - phpBB.com Styles Team Leader
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
phpBBservice.nl - Nederlands phpBB Support Forum || Nederlandse phpBB3 Downloads
ik had het over de donkere tijden (moderator staking oid) dat phpbb.nl nu weer een stuk actiever is (dus vrolijker
)
Ik hoop dat dit zo lang blijf bestaan <3
waarom niets iets met blauw?

Ik hoop dat dit zo lang blijf bestaan <3

You cut me open
You cut me open
ja idd , standaard reg. blauw.Pascal schreef:
Nu is het deels schande voor de kleur paarsRaimon schreef:Dat zou een schande zijn voor de kleur roze.BetaDevil schreef:Zwart is niet zo vrolijk hoor

De kleur is uit-de-oude-doos. Waarom moeilijk doen, als het makkelijk kan. 

-.- &paul schreef:(Ook al ziet dat er op sommige logo's niet uitRaimon schreef:Dat zou een schande zijn voor de kleur roze.BetaDevil schreef:Zwart is niet zo vrolijk hoor
Ik vind het jammer dat mijn suggestie om het Supportteam roze te maken en het Serviceteam paars te maken nog steeds niet is doorgevoerd.)

Belastingdienst leuker kunnen we het niet maken wel duurder.Lucas schreef:De kleur is uit-de-oude-doos. Waarom moeilijk doen, als het makkelijk kan.
Laatst gewijzigd door Paul op 08 dec 2008, 18:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Niet dubbelposten :P
Reden: Niet dubbelposten :P
@ hierboven, jammer dat dat reclamespotje nog niet op de buis is, of die oude van de buis is.
MVG
markisoke
MVG
markisoke
@markisoke, graag voortaan geen oude topics bumpen, met offtopic geklets. Bedankt