Tevreden klant

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Plaats reactie
valkenier
Berichten: 51
Lid geworden op: 08 mei 2015, 17:37

Tevreden klant

Bericht door valkenier » 29 okt 2019, 22:59

Allereerst wil ik het forum hier ( en de leden uiteraard) even bedanken voor alle hulp die ze aanbieden.
Daarnaast heb ik een 'prangende' vraag mijn host gaat binnenkort over op php 7.3 en uit andere topics maak ik op dat dit een probleem vormt voor phpbb fora.

Dus mijn vraag naar de leden toe , welke host werken jullie mee ( met een goede prijs/kwaliteit verhouding) ?

Op zich ben ik vrij tevreden al die jaren maar momenteel zie ik geen enkele uitweg dan het forum te verhuizen.
Volgens hen is het een kwestie van tijd voor elke hosting zal overschakelen op 7.3(om veiligheid te garanderen), als leek heb ik daar geen zicht op maar voor nu wil ik een oplossing.
Alvast bedankt voor elk advies hieromtrent, met vriendelijke groet

Gebruikersavatar
El torro
Berichten: 4165
Lid geworden op: 02 sep 2014, 21:28
Locatie: In het zonnige zuiden
Contacteer:

Re: Tevreden klant

Bericht door El torro » 29 okt 2019, 23:08

De eerste phpbb test versie die op php7.3 draait is al uit en daar worden weinig tot geen problemen mee gemeld, misschien kun je dus gewoon nog even wachten.

Hosten waar ik goede ervaringen mee heb zijn Neostrada en Vimexx, vooral de laatste geeft zeer veel kwaliteit voor weinig geld.

valkenier
Berichten: 51
Lid geworden op: 08 mei 2015, 17:37

Re: Tevreden klant

Bericht door valkenier » 30 okt 2019, 19:10

Wil Neostrade of Vimexx dan nog meewerken en PHP 5.4, 5.5, 5.6, 7.0, 7.1 of 7.2 ter beschikking stellen ?
Dan is het misschien een optie om het forum ( al is het tijdelijk) te verhuizen tot die test-versie stabiel is ?
Het zou de druk wel van de ketel halen, zij gaan sowieso over op 7.3.
Mvg

Gebruikersavatar
El torro
Berichten: 4165
Lid geworden op: 02 sep 2014, 21:28
Locatie: In het zonnige zuiden
Contacteer:

Re: Tevreden klant

Bericht door El torro » 30 okt 2019, 20:08

Bij beide hostings kun je zelf kiezen welke php versie je wilt gebruiken, even wisselen is 1min werk.

Gebruikersavatar
Abraham54
Berichten: 753
Lid geworden op: 08 aug 2013, 14:51
Contacteer:

Re: Tevreden klant

Bericht door Abraham54 » 10 nov 2019, 10:53

Ik zelf zit nu ook bij Vimexx en dat bevalt uitstekend.
Vimexx heeft inderdaad de hele range aan PHP-versies, inclusief PHP 7.4 bèta.

Binnenkort zal Vimexx de PHP versie 7.3.8 upgraden naar 7.3.10 - hetgeen schijnbaar vooral de mobiele snelheid van fora verhoogd.
Lid van Unite against malware en ASAP - Alliance of Security Analysis Professionals

Gebruikersavatar
Paul
Beheerder
Beheerder
Berichten: 20297
Lid geworden op: 23 okt 2003, 11:38
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Tevreden klant

Bericht door Paul » 10 nov 2019, 12:19

Het is niet nodig om met zijn allen hier hosts te gaan spammen, dus laten we daar mee ophouden :)
Abraham54 schreef:
10 nov 2019, 10:53
Binnenkort zal Vimexx de PHP versie 7.3.8 upgraden naar 7.3.10 - hetgeen schijnbaar vooral de mobiele snelheid van fora verhoogd.
Ik zou niet alles geloven wat je hoort ;). Naast dat phpBB uberhaupt php 7.3 niet ondersteund op dit moment, is de kans klein dat een minor versie daadwerkelijke performance verbetering zal bevatten.

valkenier
Berichten: 51
Lid geworden op: 08 mei 2015, 17:37

Re: Tevreden klant

Bericht door valkenier » 14 nov 2019, 22:30

Bedankt alvast voor de tips.
Het was trouwens op aanraden van twee andere fora , die zeiden mijn vraag hier te stellen op phpbb.nl /
Omdat jullie het beste advies konden geven wat je net nodig hebt voor een forum.
Ik had ook al de 24 paginas van het (ondertussen gesloten) topic gelezen vooraleer ik een nieuw topic opende.
viewtopic.php?f=39&t=36047&start=460

Dus het zal wel één van de twee genoemde opties worden.
Mvg

Plaats reactie