Webserver abonnement
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Webserver abonnement
vraagje.... wat zou jij per maand neer willen leggen voor een webserver-'abonnenement' waarbij je alles oneindig hebt, en als je wilt er aanpassingen in de configuratie kunnen worden gedaan? zoals safe_mode
en... wat is volgens jou de standaard prijs ?
en... wat is volgens jou de standaard prijs ?
Lol beleven ? bezoek Slaoj.nl
Grappige website over Nederlandse chickies. Geen fotomodellen... gewoon leuke meisjes
Grappige website over Nederlandse chickies. Geen fotomodellen... gewoon leuke meisjes
- CG bandicoot
- Contacteer:
Ik heb wel eens een host gezien met bijna alles unlimited.
Daar zaten iig unlimited databases, subdomeinen en dataverkeer onder. een 500 MB diskspace voor 2,50$(ongeveer 2,30€)
Daar zaten iig unlimited databases, subdomeinen en dataverkeer onder. een 500 MB diskspace voor 2,50$(ongeveer 2,30€)
Code: Selecteer alles
<?
$sql = mysql_query("SELECT * FROM bestevanbeste WHERE name = 'CG Bandicoot'");
while ($obj = mysql_fetch_assoc($sql)) {
if (mysql_num_rows($sql) == 0) {
echo 'Huh?';
} else {
echo 'Als je het maar weet.';
}} ?>
ik hoor veel goede verhalen over http://www.thefast.be
staan leuke pakketjes tussen voor een net prijsje
Ik wil liever niet generaliseren, maar na mijn ervaringen met BASM.be neem ik NOOIT meer een Belgisch hosting bedrijf!nick_zw schreef:ik hoor veel goede verhalen over http://www.thefast.be

- Carlo Claessen
mosymuis schreef:heeft/had
mmmmmmmmmmmmm
deze topic gaat nergens na lijden
punt een mosy heeft gelijk
unlimited bestaat niet, er is altijd de fus, de enigste site die unlimited voor niks geeft is de server hoster zelf maar hij wordt geen dief van zijn eigen portemonnee
adverteerders met unlimited zijn dus vaaak adverteerders die werken op FUS
het werkt op het principe van fair use policy
als alles normaal blijft is het ok, is dat niet het geval, dan krijg je een mooie rekening over de extra bandbreedte, zok eens op zo'n site wat voor fair play is ingesteld, raad eens, ok je raaddde het al
het wordt nooit verteld
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien