forum indelen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
red wodka
Berichten: 224
Lid geworden op: 14 nov 2006, 13:58
Contacteer:

forum indelen

Bericht door red wodka » 26 mei 2007, 09:50

  • Wat is het probleem?vind niet hoe ik forum moet indelen
    Wanneer ontstond het probleem?
    Adres van je forum: http://www.fishmatesforfun.be/testforum/phpBB3/
    Modifications op je forum:geen
    Huidige stijl:prosilver
    phpBB versie: x.0.x
    Waar is je forum gehost:
    Heb je onlangs iets verandert aan je forum?
Ik wil mijn forum indelen in verschillende delen zoals hier

Afbeelding

Hier is alles mooi ingedeeld in algemeen ,phpBB.2,phpBB.3
en elke indeling is onderverdeeld in support ,discussie,enz
maar ik kan maar niet vinden hoe ik dat voor elkaar krijg
Als ik aan het zagen ben, sorry daarvoor ,maar tis maar door te vragen dat ik het ga leren denk ik zo

ElbertF
Berichten: 5803
Lid geworden op: 12 okt 2004, 08:34
Contacteer:

Re: forum indelen

Bericht door ElbertF » 26 mei 2007, 09:58

Er zijn drie forum types (bij ACP -> forums -> forum instellingen), forum, categorie en link. Je kan een categorie maken en deze instellen als "parent" voor meerdere forums.

red wodka
Berichten: 224
Lid geworden op: 14 nov 2006, 13:58
Contacteer:

Re: forum indelen

Bericht door red wodka » 26 mei 2007, 15:23

Thanks het is me gelukt maar waarvoor dient de link functie dan Je kan instellen als forum ,categorie en link
ik heb dus categorieen aangemaakt en daarin enkele forums en in die forums subforums maar als je subforums hebt staat er dan geen icoontje als je bij het forum zelf zit met de naam van het subforum
Hopelijk is het een beetje duidelijk anders neem ik een screenshot als het niet verstaanbaar uitgelegd is
Als ik aan het zagen ben, sorry daarvoor ,maar tis maar door te vragen dat ik het ga leren denk ik zo

Coen
Berichten: 5387
Lid geworden op: 03 aug 2004, 10:25

Re: forum indelen

Bericht door Coen » 30 mei 2007, 08:15

Links kun je hier in actie zien. Het zijn in principe gewoon links naar andere sites/pagina's die eruit zien als een (sub)forum! :)

joas
Berichten: 77
Lid geworden op: 03 jul 2006, 12:20

Re: forum indelen

Bericht door joas » 30 mei 2007, 14:18

Ik heb nog een andere vraag die hier mischien wel genoeg mee heeft te maken om hem in hetzelfde topic te stellen;

Als ik subforums maak in een forum dan komt dat niet zoals hier op de hoofpagina te staan:

Afbeelding

Weet iemand hoe ik dit wel zo krijg?

Alvast bedankt,

Joas

Coen
Berichten: 5387
Lid geworden op: 03 aug 2004, 10:25

Re: forum indelen

Bericht door Coen » 30 mei 2007, 14:33

Als je een nieuw forum aanmaakt, kun je een ander forum als 'Parent' instellen, dan zal het nieuwe forum zich bevinden in het 'Parent' forum. Zorg wel dat je 'Viewable on index' of iets in die richting aan zet, anders zal hij niet weergegeven worden! :)

Gesloten