forumpermissies

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Gebruikersavatar
MoonCatcher
Berichten: 389
Lid geworden op: 17 aug 2006, 17:06

forumpermissies

Bericht door MoonCatcher » 29 mei 2007, 19:34

  • Wat is het probleem?Krijg pagina niet gevonden bij wijzigen forumpermissies
    Wanneer ontstond het probleem?na installatie
    Adres van je forum: http://www.freubel-mee.nl/pspforum
    Modifications op je forum:nee
    Huidige stijl:purplishpink
    phpBB versie: 3
    Waar is je forum gehost:123-webhost
    Heb je onlangs iets verandert aan je forum?nee
Heb perongelijk wat groepen verwijderd bij forumpermissie. Nu wil ik ze erin zetten maar elke keer als ik op "voeg permissies toe" klik dan krijg ik pagina niet gevonden.

Trouwens is er een makkelijke manier om permissies in te stellen? Ik snap er echt helemaal niks van. Dan was phpbb 2 makkelijker qua permissies, vind het heel onoverzichtelijk :?
~ In a mad world, only the mad are sane ~

JochemOnline
Berichten: 364
Lid geworden op: 02 jan 2007, 17:52
Locatie: Delden (Overijssel)
Contacteer:

Re: forumpermissies

Bericht door JochemOnline » 29 mei 2007, 19:35

Wat is nou je vraag precies? ;)

Gebruikersavatar
MoonCatcher
Berichten: 389
Lid geworden op: 17 aug 2006, 17:06

Re: forumpermissies

Bericht door MoonCatcher » 29 mei 2007, 19:46

Hoe ik zonder pagina niet gevonden mijn forumpermissies kan instellen.
~ In a mad world, only the mad are sane ~

Gebruikersavatar
Stef
Berichten: 9080
Lid geworden op: 04 jun 2003, 20:47

Re: forumpermissies

Bericht door Stef » 30 mei 2007, 18:10

De rest van de pagina's doen het wel allemaal goed? Dit is namelijk wel heel vreemd.

Gebruikersavatar
MoonCatcher
Berichten: 389
Lid geworden op: 17 aug 2006, 17:06

Re: forumpermissies

Bericht door MoonCatcher » 30 mei 2007, 19:11

Stef, ik had jouw versie gedownload. Nu heb ik een andere download met nederlandse vertaling en nu heb ik er geen last meer van :oops:

Wel een ander permissievraagje

Ik heb mijn forum zover dat het goed ingesteld staat. Nu heb ik alleen wat extra groepen aangemaakt met kleur etc. Nu heb ik het modje van die groep permissie gegeven. Maar nu blijkt dat dat modje permissie heeft om alle fora te modereren ipv alleen dat stuk van het forum waar ze modje van is, hoe stel ik dat in?

Kan iemand het even stap voor stap uitleggen? De handleiding heb ik nu 6x gelezen dus dat is voor mij geen uitkomst :?
~ In a mad world, only the mad are sane ~

Gebruikersavatar
Stef
Berichten: 9080
Lid geworden op: 04 jun 2003, 20:47

Re: forumpermissies

Bericht door Stef » 30 mei 2007, 19:39

MoonCatcher schreef:Stef, ik had jouw versie gedownload. Nu heb ik een andere download met nederlandse vertaling en nu heb ik er geen last meer van :oops:
Welke versie had je eerst gedownload en welke had je nu? (even voor mijn eigen informatie)
MoonCatcher schreef:Ik heb mijn forum zover dat het goed ingesteld staat. Nu heb ik alleen wat extra groepen aangemaakt met kleur etc. Nu heb ik het modje van die groep permissie gegeven. Maar nu blijkt dat dat modje permissie heeft om alle fora te modereren ipv alleen dat stuk van het forum waar ze modje van is, hoe stel ik dat in?

Kan iemand het even stap voor stap uitleggen? De handleiding heb ik nu 6x gelezen dus dat is voor mij geen uitkomst :?
"Permissies gegeven" is me iets te vaag, waar heb je hem permissies gegeven? :)

Coen
Berichten: 5387
Lid geworden op: 03 aug 2004, 10:25

Re: forumpermissies

Bericht door Coen » 31 mei 2007, 08:34

Stef schreef:"Permissies gegeven" is me iets te vaag, waar heb je hem permissies gegeven? :)
En heb je ook de permissies van de gebruiker alleen vergeleken met de groep waar de gebruiker in zit? :)

Gebruikersavatar
MoonCatcher
Berichten: 389
Lid geworden op: 17 aug 2006, 17:06

Re: forumpermissies

Bericht door MoonCatcher » 31 mei 2007, 09:57

Stef het lag toch aan mijn comp hoor. Heb via mijn host mijn memory limit omhoog geschroefd en nu krijg ik geen pagina niet gevonden pagina meer, dus je download was wel goed :oops:

Duurt alleen heel erg lang voordat de pagina geladen is als je bij forumpermissies het hele forum aanvinkt, maar ja daar moet ik maar mee leren leven.
~ In a mad world, only the mad are sane ~

Coen
Berichten: 5387
Lid geworden op: 03 aug 2004, 10:25

Re: forumpermissies

Bericht door Coen » 31 mei 2007, 10:43

MoonCatcher schreef:Stef het lag toch aan mijn comp hoor. Heb via mijn host mijn memory limit omhoog geschroefd en nu krijg ik geen pagina niet gevonden pagina meer, dus je download was wel goed :oops:
Dus het ligt aan de snelheid van je host? Misschien moet je je dan eens afvragen of je wel goed zit bij die host. 404-foutmeldingen die voortkomen uit een trage server is niet echt een aanrader... :(

Gebruikersavatar
MoonCatcher
Berichten: 389
Lid geworden op: 17 aug 2006, 17:06

Re: forumpermissies

Bericht door MoonCatcher » 31 mei 2007, 11:55

nou ja ze hebben me gezegd hoe ik het omhoog kon schroeven dus het is nu opgelost, voor de rest geen last van mijn host hoor. :D
~ In a mad world, only the mad are sane ~

Gesloten