phpbb wilt niet installeren

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Gebruikersavatar
daimen
Berichten: 146
Lid geworden op: 04 mei 2005, 06:46
Locatie: belg

phpbb wilt niet installeren

Bericht door daimen » 20 jul 2007, 14:29

ik upload phpbb 3 en dan installeer ik deze,
en ik krijg deze melding hieronder.

-Kmoet ook zeggen seder ik op die 1eurhosting zit, is er niets anders da nmezeerie.
die hosting trek toch echt op niets ,pff

Hoe fix ik dit aub
..

Bestanden en mappen
Vereist - Om phpBB goed te laten functioneren moeten sommige bestanden en mappen toegankelijk en beschrijfbaar zijn. Indien er "niet gevonden" staat, moet je het/de betreffende bestand(en) en/of map(pen) aanmaken. Indien er "onbeschrijfbaar" staat moet je phpBB de benodigde schrijf permissies geven.

cache/: Gevonden, Onbeschrijfbaar files/: Gevonden, Onbeschrijfbaar store/: Gevonden, Onbeschrijfbaar Optionele bestanden en mappen
Optioneel - De permissie instellingen van deze bestanden en/of mappen zijn niet verplicht. Het installatie systeem zal ze op verschillende manieren proberen maken als ze niet bestaan of niet beschrijfbaar zijn. Indien ze wel bestaan, zal de installatieprocedure versnellen.

config.php: Gevonden, Onbeschrijfbaar images/avatars/upload/: Gevonden, Onbeschrijfbaar

Gebruikersavatar
daimen
Berichten: 146
Lid geworden op: 04 mei 2005, 06:46
Locatie: belg

Re: phpbb wilt niet installeren

Bericht door daimen » 20 jul 2007, 14:30

daimen schreef:ik upload phpbb 3 en dan installeer ik deze,
en ik krijg deze melding hieronder.

-Kmoet ook zeggen seder ik op die 1eurhosting zit, is er niets anders da nmezeerie.
die hosting trek toch echt op niets ,pff
-ik klik ook rechts op ne file en zet alle hokjes aan,
maar als ik dan nog eens kijk op chmod, dan, lijkt er niets veranderd te zijn huh :[[[[[[[[
Hoe fix ik dit aub
..

Bestanden en mappen
Vereist - Om phpBB goed te laten functioneren moeten sommige bestanden en mappen toegankelijk en beschrijfbaar zijn. Indien er "niet gevonden" staat, moet je het/de betreffende bestand(en) en/of map(pen) aanmaken. Indien er "onbeschrijfbaar" staat moet je phpBB de benodigde schrijf permissies geven.

cache/: Gevonden, Onbeschrijfbaar files/: Gevonden, Onbeschrijfbaar store/: Gevonden, Onbeschrijfbaar Optionele bestanden en mappen
Optioneel - De permissie instellingen van deze bestanden en/of mappen zijn niet verplicht. Het installatie systeem zal ze op verschillende manieren proberen maken als ze niet bestaan of niet beschrijfbaar zijn. Indien ze wel bestaan, zal de installatieprocedure versnellen.

config.php: Gevonden, Onbeschrijfbaar images/avatars/upload/: Gevonden, Onbeschrijfbaar

Gebruikersavatar
Bas
Berichten: 2741
Lid geworden op: 02 dec 2003, 17:38
Locatie: Omgeving Goslar (Duitsland)
Contacteer:

Re: phpbb wilt niet installeren

Bericht door Bas » 20 jul 2007, 14:59

Bumpen binnen 24 uur is niet toegestaan, net als bumpen binnen 2 minuten. :( Alhoewel, ik denk dat het op Quote klikken een ongelukje was. Om terug te komen op je probleem, heb je die mappen en bestanden al eens geCHMOD naar 777?

Gebruikersavatar
daimen
Berichten: 146
Lid geworden op: 04 mei 2005, 06:46
Locatie: belg

Re: phpbb wilt niet installeren

Bericht door daimen » 20 jul 2007, 20:34

geCHMOD naar 777

als ik rechts klik op de file of map, en CHMOD naar 777 en op oke klik,
dan help het niet.

want als ik dan check of het wel zo staat, dan is er niets veranderd.
het vinkje sta terug als voor dien.

Gebruikersavatar
axitaxi
Berichten: 461
Lid geworden op: 03 mei 2007, 16:56
Locatie: Mario world!
Contacteer:

Re: phpbb wilt niet installeren

Bericht door axitaxi » 21 jul 2007, 15:15

Welk ftp prograama gebruik jij?
En je moet wel beneden op opnieuw controleren drukken!
Afbeelding
BBTimes BBTimes forum
All the phpbb news, fast en easy

Gesloten