[OPGELOST]Terugzetten van back-up
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
[OPGELOST]Terugzetten van back-up
Ik heb een nieuw forum geinstalleerd , ik heb een back-up
Ik zit in de mysql
Waar moet ik nu heen?
Ik vind niet waar ik mijn back-up kan zetten
Ik zit in de mysql
Waar moet ik nu heen?
Ik vind niet waar ik mijn back-up kan zetten
Laatst gewijzigd door bjorentje op 24 dec 2007, 18:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Terugzetten van back-up
niemand?
- Gamemaniak
- Contacteer:
Heb je dan geen enkel geduld, je moet er mee rekening houden dat niet iedereen jou zomaar even komt helpen, daarnet stuurde je mij ook al een aantal berichten. Nu de vraag, wat lukt er precies niet?
Ik vind de plaats niet waar ik die back-up moet zetten
Er staat een knopje met SQL, als je daar op klikt kun je hem terug plaatsen.
Groetjes Niek
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.
Dan krijg ik een groot scherm
Wát voor scherm dan? Wat zie je precies? En wat snap je niet?
Ofwel: wees duidelijk, anders kunnen we zo moeilijk helpen...De support template invullen helpt ook. Die stond er niet voor niets toen je dit topic opende.
Ofwel: wees duidelijk, anders kunnen we zo moeilijk helpen...De support template invullen helpt ook. Die stond er niet voor niets toen je dit topic opende.
Dan krijg ik gewoon een groot vak waar ik tekst kan inzetten
Draai SQL query/queries op database
Dan dat groot vak
En dan staat er dit nog onderaan
Delimiter ] Laat deze query hier zien start
Draai SQL query/queries op database
Dan dat groot vak
En dan staat er dit nog onderaan
Delimiter ] Laat deze query hier zien start
Ok. Je hebt grofweg 2 mogelijkheden:
1. Importeren.
Als je SQL bestand (eventueel gezipt) kleiner dan 2MB is, dan kun je importeren via de knop die daarvoor staat (Import). Bladeren, starten, wachten, blij zijn.
2. SQL query draaien.
Als je bestand te groot is, moet je het handmatig doen. Open het bestand in kladblok of een scripteditor, selecteer alles en kopieer het. Ga naar het tabblad SQL (waar je dat grote witte scherm zag) en plak het daar. Klik op start, wachten, blij zijn.
Eventueel (als het heel groot is) de boel in stukjes hakken.
1. Importeren.
Als je SQL bestand (eventueel gezipt) kleiner dan 2MB is, dan kun je importeren via de knop die daarvoor staat (Import). Bladeren, starten, wachten, blij zijn.
2. SQL query draaien.
Als je bestand te groot is, moet je het handmatig doen. Open het bestand in kladblok of een scripteditor, selecteer alles en kopieer het. Ga naar het tabblad SQL (waar je dat grote witte scherm zag) en plak het daar. Klik op start, wachten, blij zijn.
Eventueel (als het heel groot is) de boel in stukjes hakken.
Ik heb het gedaan, er is niks veranderd op mijn forum
Het is nog altijd dat forum da je krijgt als hij pas geinstalleerd is (met het test forum enzo)
Ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft maar , het is een back-up van een forum van mij op een andere host . En ik probeer die back-up nu op dat nieuwe forum te zetten op een andere host.
Het is nog altijd dat forum da je krijgt als hij pas geinstalleerd is (met het test forum enzo)
Ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft maar , het is een back-up van een forum van mij op een andere host . En ik probeer die back-up nu op dat nieuwe forum te zetten op een andere host.
De host maakt niet uit.
- Adres van je forum?
Event. modificaties op je forum?
phpBB versies (oud en nieuw)?
Wat heb je nu gedaan (1 of 2)?
Tis al gedaan, een vriend heeft het gedaan.