Kan niet inloggen in IE7

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
EDWINX

Kan niet inloggen in IE7

Bericht door EDWINX » 17 jan 2008, 10:07

Ik heb het probleem niet te kunnen inloggen als admin met internet explorer 7 dit probleem doet zich alleen voor met IE7 en niet met IE6 ook niet met firefox iemand een suggestie?

Ik ken nog iemand die dit probleem ook heeft alicewoman1

Die heeft nu ook firefox geinstalleerd en kan nu gewoon inloggen maar dit moet natuurlijk niet zo op deze manier je moet met elke internet browser kunnen inloggen...

Probleem is je logt in en daarna wil je verder en dan moet je telkens opnieuw je admin + wachtwoord invoeren...

In afwachting van een reactie...

Met vriendelijke groet,

Edwin Schoonbeek
Titel aangepast en ont-hoofdlettert.
- Derky

Derky
Contacteer:

Re: Kan niet inloggen in IE7

Bericht door Derky » 17 jan 2008, 10:29

Wat voor stijl gebruik je?
Wat is de URL naar je forum?
Welke webhost heb je?
Welke versie van phpBB3 gebruik je?

Of te wel, gebruik de "Support Template". ;)

Je moet je wachtwoord voor het ACP opnieuw invoeren als je admin-sessie is verlopen, dus eerst log je in op je forum en daarna log je in voor het ACP en die sessie verloopt naar een tijdje en dan moet je weer opnieuw inloggen.

EDWINX

Bericht door EDWINX » 17 jan 2008, 12:05

Dat begrijp ik alleen dan bij de 2e keer inloggen dan blijft ie vragen om de login gegevens... dus iemand een andere suggestie?

Jim
Contacteer:

Bericht door Jim » 17 jan 2008, 12:21

Misschien toch even invullen wat Derky net zei?
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Gesloten