sorteren en polls

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
QuickSilver

sorteren en polls

Bericht door QuickSilver » 25 jan 2008, 15:12

• Adres van je forum: http://forum.vve-aquamarijn.nl
    Event. modificaties op je forum:nvt
    Wanneer ontstond het probleem?sinds ik iets wou zien
    phpBB versie: 3.0.0

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
probleem/vraag 1:
ik heb laatst al een vraag gesteld over hoe ik extra profiel velden kan toevoegen aan de style ook als ik het gewoon prosilver. nu heb ik dat gevonden en nou zou ik graag op een van die velden willen sorten zodat ik er een goed overzicht ontstaat.

probleem/vraag 2:
ook zou ik graag willen weten hoe je bij een poll kan zien wie er gestemd heeft of is dat niet mogelijk?

Niek
Contacteer:

Re: sorteren en polls

Bericht door Niek » 25 jan 2008, 19:09

QuickSilver schreef:probleem/vraag 1:
ik heb laatst al een vraag gesteld over hoe ik extra profiel velden kan toevoegen aan de style ook als ik het gewoon prosilver. nu heb ik dat gevonden en nou zou ik graag op een van die velden willen sorten zodat ik er een goed overzicht ontstaat.
Als je een profielveld hebt aangemaakt en je gaat naar de ledenlijst kun je op het veld klikken waar je op wil sorteren.
QuickSilver schreef:probleem/vraag 2:
ook zou ik graag willen weten hoe je bij een poll kan zien wie er gestemd heeft of is dat niet mogelijk?
Hiervoor is een mod in ontwikkeling: Show poll voters for phpBB3

Als je niet weet hoe je een mod moet installeren kun je in de wiki kijken: Modificatie installeren
Groetjes Niek

Alleen support via het forum, niet via PB, MSN of email.

QuickSilver

Re: sorteren en polls

Bericht door QuickSilver » 28 jan 2008, 13:53

bedankt voor de reactie.
voor die mod ga ik ff kijken maar nu de vraag welk van dat profiel veld.

ik heb hem aan gemaakt maar ik kan hem daar nog niet op sorteren. het gaat hier om het extraprofiel wat zelf is toe gevoegd.

ik zelf kan niet vinden hoe ik die kan linken zodat ik daarop kan soteren. maak gebruik van prosilver.

maar deze link werkt niet

Code: Selecteer alles

<a href="{U_SORT_S_PROFILE_BOUWNUMMER}#memberlist">Appartement</a>
waar bij bouwnummer het extra profiel veld is

Laatst omhoog gehaald door QuickSilver op 28 jan 2008, 13:53.

Gesloten