Gebruikers krijgen elke dag een email over hetzelfde bericht

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Coenen8

Gebruikers krijgen elke dag een email over hetzelfde bericht

Bericht door Coenen8 » 22 apr 2008, 13:16

• Adres van je forum: http://www.chronischehyperventilatie.nl/forum
    Versie forum: 3.0.RC5
    Wanneer ontstond het probleem? Een maand geleden phpBB versie: 3.0.1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee
    Wat is het probleem?
Een gebruiker van het forum heeft ooit een bericht gestuurd naar alle gebruikers. Op zich niks mis mee. Een gebruiker krijgt dan ook een bericht dat er een nieuw bericht voor ze is. Ook niks mis mee. Nu is het echter zo dat veel (zo niet alle) gebruikers elke dag datzelfde mailtje blijven krijgen. Uiteraard is dit erg irritant, maar ik heb geen idee hoe ik dit kan verhelpen. Iemand een idee??

tnx alvast!! Ook namens de 500 gebruikers.... :roll:
Laatst gewijzigd door Coenen8 op 22 apr 2008, 13:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Dmeijer13

Re: Gebruikers krijgen elke dag een email over hetzelfde bericht

Bericht door Dmeijer13 » 22 apr 2008, 13:21

PM bedoel je?

Het kan zo zijn, dat diegene steeds opnieuw naar iedereen tegelijk 1 pm stuurt, of naar steeds dezelfde mensen. En als die verstuurd krijgen die mensen een notificatie

Maar als ze niks hebben, zal diegene het bericht wel weer verwijderd hebben
Als die dit vaker doet en van 1 gebruiker afkomstig, blokkeer hem eens ff een tijdje, en kijk of ze weer steeds een PM notificatie krijgen, want dan is het misschien wel een pestkop wat dat betreft.

En mij lijkt sterk dat er iets niet goed zit met de PM dingen enzo.
Oude gebruikersnaam: Splashing Mudkip

Helpt graag bij support maar geeft geen support via MSN of PM
Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt
http://www.forums.jongerenblogs.nl

Coenen8

Bericht door Coenen8 » 22 apr 2008, 13:34

Ik zal dit eens proberen, maar ik ga er niet vanuit dat het hier om een pestkop gaat eerlijk gezegd. Kan het toch niet ergens in de instellingen zitten?

Dmeijer13

Bericht door Dmeijer13 » 22 apr 2008, 13:57

Aan de instellingen zelf kan het niet liggen lijkt mij.
Dan zou er iets verkeerd zijn in of met de PM filters ofzo denk ik...

Maar daar heb ik zelf verder geen verstand van, maar als het telkens van dezelfde afkomt, zou ik het niet uitstellen dat diegene het expres doet, je kan helaas niet door het scherm heenkijken wat hij doet, maar als je de mod PM verkeer hebt, kan je wel checken of hij het idd doet, want in PM verkeer mod, kun je zien wie wat naar wie stuurt.

Nja, Proberen kan geen kwaad, dus ik zou het eens ff doen, en als je diegene erom echt vertrouwd, dan wel ff aangeven van je acc word ff gebanned om wat te proberen, maar lijkt me logisch.

Domme vragen bestaan niet, dus zul je niet dom zijn als je vraagt, je bent dom als je niet vraagt

Coenen8

Bericht door Coenen8 » 22 apr 2008, 21:13

Thanks voor jullie reacties. Ik ga even proberen om die MOD verkeer te installeren. Heb net al even gezocht, maar kan m nog niet vinden. Dus mocht je toevallig een link hebben....graag! :)

Groeten

Dmeijer13

Bericht door Dmeijer13 » 22 apr 2008, 21:30

Coenen8

Bericht door Coenen8 » 23 apr 2008, 08:58

Mmm, ik heb de gebruiker gisteren gedeactiveerd, maar nog steeds krijg ik vanmorgen heel vroeg hetzelfde emailbericht. Dit zou niet moeten kunnen. Er lijkt dus toch iets fout met de instellingen (somewhere :shock: ). Ik moet de MOD nog installeren, thanks voor de link trouwens, dus kan ook niet kijken vanaf waar ie verstuurd is. Feit blijft dat de betreffende gebruiker m niet verstuurd kan hebben. Vreemd! Als iemand een idee heeft...graag!

Lucas

Bericht door Lucas » 23 apr 2008, 09:10

Betreft het hier een privè-bericht of een e-mail?

En wat is nu je forumversie? RC5 of 3.0.1

Coenen8

Bericht door Coenen8 » 23 apr 2008, 15:05

Versie is 3.0.RC5

Het gaat om de email dat je een nieuw bericht ontvangen zou hebben. Dit bericht blijkt er niet te zijn. Ooit heeft deze gebruiker wel een bericht gestuurd naar iedereen en het lijkt erop dat de herinnering voor dit bericht elke dag verstuurd wordt... zie hieronder de email die wordt verstuurd:

Hallo [gebruiker], Je heb een nieuw bericht ontvangen van "sylvia" op het forum"ChronischeHyperventilatie.nl" met het volgende onderwerp: hyperventilatie ,hoe kom je daar nu eens vanaf. Klik op de volgende link om je berichten te bekijken:http://www.chronischehyperventilatie.nl ... lder=inbox Je kan deze waarschuwingen eventueel uitschakelen via de instellingen in jeprofiel. -- Met vriendelijke groeten,

Coenen8

Bericht door Coenen8 » 24 apr 2008, 08:20

Zelfs nadat ik het bericht uit de database heb verwijderd EN de gebruiker is gedeactiveerd worden er elke nacht/ochtend mails verstuurd naar alle gebruikers. Iemand nog een idee....begint erg irritant te worden namelijk.... :cry:

Gesloten