- Adres van je forum: http://www.chronischehyperventilatie.nl/forum
Event. modificaties op je forum: None
Wanneer ontstond het probleem? +- 7 wk geleden
phpBB versie: 3.0.RC5
Wat is het probleem?
"Een gebruiker van het forum heeft ooit een bericht gestuurd naar alle gebruikers. Op zich niks mis mee. Een gebruiker krijgt dan ook een email dat er een nieuw bericht voor ze is. Ook niks mis mee. Nu is het echter zo dat veel (zo niet alle) gebruikers elke dag een mailtje blijven krijgen over datzelfde bericht (zelfde onderwerp) mailtje blijven krijgen. Uiteraard is dit erg irritant, maar ik heb geen idee hoe ik dit kan verhelpen. Iemand een idee??
tnx alvast!! Ook namens de 500 gebruikers.... "
Ik heb ondertussen de betreffende gebruiker (in overleg) gedeactiveerd, het betreffende prive bericht uit de database verwijderd, maar zonder resultaat. De berichten worden vaak ook 's nachts verstuurd, of 's ochtends heel vroeg. Het lijkt wel of er ergens een programma'tje draait die controleert of er nieuwe berichten klaarstaan en op basis daarvan die mailtjes stuurt. Opzich logisch, maar ik zou dan graag weten welk bestandje dit controleert en hoe je dit aanpast. Of misschien is er een andere oplossing? Wanneer ik bij mijn profiel het 'versturen email bij nieuw prive bericht' uitzet krijg ik in ieder geval nog wel steeds het betreffende notificiatie emailtje. Heel erg irritant dus. Hellup!!