Secties verdwenen na 3.0.1 update

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Salvi

Secties verdwenen na 3.0.1 update

Bericht door Salvi » 05 jun 2008, 15:03

• Adres van je forum: http://www.enigverschil.be/forum
    Event. modificaties op je forum: Soft Delete
    Wanneer ontstond het probleem?Na 3.0.1 update
    phpBB versie: 3.0.1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Update
    Wat is het probleem? Enkel de beheerder ziet de secties nog.
Door een verkeerd gelopen update naar 3.0.1, hebben mensen me gemeld dat het standaard forum template prosilver er niet meer was (als in: stijlbladloos), maar erger nog, mensen zien geen fora meer. Enkel ik kan overal nog perfect bij. Ook als ik het forum bekijk via de rechten van anderen, kan ik alles perfect zien.

Bij elke gebruikersgroep behalve beheerders is geen enkel subforum of sectie nog zichtbaar. (Geen forums gevonden) Ik vrees dat er iets is misgelopen in de permissies tabel, of moet ik het ergens anders zoeken?

Ik heb de update nogmaals uitgevoerd, zodat mijn forum nu wel aangeeft dat hij up-to-date is, maar het probleem blijft.

guillaume
Contacteer:

Re: Secties verdwenen na 3.0.1 update

Bericht door guillaume » 05 jun 2008, 15:07

Ik dan ook dat het iets is met die permissies, overloop eens alle permissies.
--> Klik hier voor mijn forum <--
Cheats, FSX, Runescape and more...

Salvi

Bericht door Salvi » 05 jun 2008, 19:01

guillaume schreef:Ik dan ook dat het iets is met die permissies, overloop eens alle permissies.
Met alle respect, maar met zo'n antwoord ben ik niets. Ik weet niet eens welke permissies op welke manier moeten ingesteld staan. Misschien weet iemand anders het?

Salvi

Bericht door Salvi » 05 jun 2008, 19:22

Ik heb bij "Forum Gebaseerde Permissies" >> "Forum Permissies" de root van mijn forum aangeklikt en daar de permissies voor de geregistreerde gebruikers van "Geen rol toegewezen..." naar "Standaard + Polls" gezet. Wat me opviel is dat de "Geen rol toegewezen" bestond uit veel gedeactiveerde opties (rode vakjes).

Ik heb op deze manier mijn forum terug bereikbaar gekregen, maar ik vind het een beetje een onorthodoxe manier om het spul terug leven in te blazen. Ik hoop dat dit de juiste manier van instellen is.

Kan er iemand me vertellen wat er veranderd is aan de permissies in 3.0.1?

Gesloten